Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej nogle som kender noget til LinkKongen.dk ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg overvejer lidt om dette kunne være noget for mig at prøve eller om det bare er penge ud af vinduet.

Nogle som kender noget til dem, så vil jeg gerne høre fra jer :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denne Aminoer står bag  http://www.amino.dk/members/Fluer/default.aspx

Burde du ikke kende til Linkkongen, når du selv kalder dig for LinkCentralen Wink

Du har jo selv befundet dig på Amino, i efterhånden mange år. Ligesom personen der står bag LinkKongen WinkYes

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fredtoft:

Kan du kort opsumere, hvad der siges? Er ikke lige med i den gruppe, men er da nysgerrig :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er mig der har Linkkongen.dk så tillader mig lige at skrive her også.

Til trådstarter, så har jeg svaret på din mail :)

Jeg synes selv at vores produkt er godt og det er også grunden til at jeg giver mulighed for at prøve første måned gratis her: https://linkkongen.dk/vi-tilbyder/abonnement/ hvor vi skriver 3 x 600 ords artikler omkring søgeordet og publicere på 3 af vores medier.

På denne måde får man syn for sagen og synes man ikke det lever op til forventningerne, så skal man selvf. ikke fortsætte med samarbejdet og vi fjerner det arbejde vi har lavet. :)

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Morten: Jeg kan vel være fræk nok at citere mig selv :-)

"ALLE som arbejder seriøst med SEO køber links. Vis mig en dansk linkbuilder som insisterer på kun at køre ægte outreach, så skal jeg vise dig en linkbuilder som lyver. [Saugstrup måske undtaget]

Om man betaler med linkbytte, poster på egne PBNs, betaler kontant for artikelposting, gennem sponsorater eller ved at levere gratis indhold/produkter til test etc. er i mine øjne stort set det samme.

Hele problemstillingen går på hvilke links man køber. PBN linkpakker som Krisitan Ole udbyder (ligesom jeg selv gør) er klart blandt de mindst virkningsfulde og mest risikofyldte links man kan købe (men har bestemt deres plads i et velplanlagt system). Det er derfor de er billige. Skal man have bedre links, så koster det noget mere, og man skal spørge sig selv om man vil købe dem hvor de decideret reklamerer med at de sælger links, eller hvor alle ved at de gør det.

Det bedste er naturligvis at have en professionel til at hjælpe en med at analysere hvorfra man kan få de bedste "naturligt udseende" links fra og derefter skaffe dem på den måde der nu er lettest, herunder ved direkte betaling.

Jeg tænker bare at det ikke giver meget værdi for Kasper, da det er en meget dyr proces, som ikke er relevant, hvis udgangspunktet har været en linkpakke fra Kristian Ole."

Og ellers var der følgende fra en tidligere kunde (kender ham ikke):

"Hej for at være konkret på den enkelte forespørgelse, ja jeg kan godt anbefale at køb en linkpakke fra Kristian (linkkongen) jeg har prøvet hans pakke for en kunde, af 8 links var 3 ret gode, 2 ret sløje og 3 ok, så samlet til prisen er jeg rigtigt tilfreds, hvis du vil have lidt vejledning i andre gode forhandlere så send en pm"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)