Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et "Dødbringende Våben" ind i kampen om branding

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/2/2006 10:15:02 PM Forfatter: Matt K. Baldersø
Dato: 3/2/2006 9:15:59 AM Forfatter: Dimitri

Jeg købte ihvertfald meget Pepsi efter den reklame Hvilket faktisk er ret dumt

Dimitri, du skuffer mig...!! Det er da ikke dumt at købe en pepsi... jeg er stolt af at have drukket pepsi max lige så længe jeg kan huske, og derfor ikke gør det som en effekt af deres massive markedsføring
 

Sagen er at jeg gjorde det på baggrund af reklamen Efter at have set tøsebørnene i arenaen, var jeg hooked på Pepsi i en periode... Nu drikker vi urtethe 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe... det lyder farligt sundt...!

Jeg har lige været igennem Bilka''s kassesystem 5 gange med 10stk. 1½L af gangen, pga. deres ulidelige regulativ om max det ene og det andet når de har et tilbud...
 
Men den kan vi tage i en anden tråd. De er da bare dumme, for sådan et størrelse varehus har som regel minimum 20-30 kasser, med en ny ekspedient i hver !
 
Men mht. reklamen, så er det jo bevist med al tydelighed at kendte og varemærker hænger så unægteligt meget sammen. Vi husker vel alle også Faxe''s lidt ældre tv-reklamer med (var det ikke?) Martin-drengen der spillede badminton mod vinden i en Faxe Kondi-reklame...
 
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt,

De regulativer du beskriver omkring hvor meget eller hvor lidt sodavand man må købe i eks. Bilka eller Føtex når de kører kanon-tilbud er ikke så meget for at genere dig som kunde, men mere for at lukke eller forsøge at lukke for at små købmænd, nærbutikker etc. i området kommer og køber hele paller, idet tilbudsvarer i store kæder ofte er langt, langt billigere end det de kan købe samme var til engros. Men de små handlende benytter blot andre tricks, de har folk med til at købe for sig eller de kommer igen flere gange ;-)
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/2/2006 7:39:03 AM Forfatter: Carsten Jacobsen
Dato: 3/1/2006 11:45:59 PM Forfatter: Martin Glob
Er der stadig nogen, der ''falder'' for den slags reklamer?
JA!
Hvorfor skulle eks. Coca Cola og Pepsi betale popstjerner millioner af dollars for at medvirke i reklamer? Jeg tror i høj grad at det virker når kendte personer taler positivt om et produkt.
Var der ikke et eller andet med at Anders Bircow (Linje 3) holdte peptalks til potentielle Amway forhandlere?
mvh Carsten

Anders Bircow ER og BLIVER Amway-forhandler.
 
Så jo - han holder selvfølgelig jævnligt forretningspræsentationer for Amway i generelt og sin egen Amway-forretning specielt.
 
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny, Hvem ?

Jeg kender ingen Danny - og jeg går da dagligt til konditionstræning?
 
Matt: Drik nu mælk i stedet for al den Cola, det er usundt og ødelægger tænderne
 
Tillykke til Lasse og held og lykke.
 
 

Peter
Danmarkshop.com

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/6/2006 5:40:45 PM Forfatter: Heidi

Danny, Hvem ?

Jeg kender ingen Danny - og jeg går da dagligt til konditionstræning?
 

 
Og hvorfor er det så liiiige du linker Danny Glover med din konditionstræning.....!
 
 
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)