Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til overblik.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 20. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg sidder lige nu og forsøger at danne overblik over en forretnings ide, jeg selvfølgelig håber at få søsat inden længe.
Jeg arbejder nu med hvad jeg mon mangler at få på plads inden jeg kontakter en erhvervs rådgiver.

Jeg "har" et produkt, som jeg vil udleje på månedsbasis. Jeg har forsøgt mig med en produktbeskrivelse, både er selve produktet som udlejes, men også af servicen som helhed.

•Kan i hjælpe mig med nogle nødvendige punkter som kan hjælpe mig et større overblik af fejl og mangler

Mine overemner er lige nu.

• produkt.
• serviceydelse.
• kunder.
• samarbejdspartnere.
• udvikling og design.
• markedsføring
kapital/investorer

Det jeg har behov for er.
-Underemner og overemner for at danne overblik, finde fejl og mangler, og forberede mig så vidt muligt til et evt. møde hos en erhvervsrådgiver.
- er der spørgsmål jeg skal have overvejet og sat mig ind inden.

Det jeg vil undgå er at dukke op uforberedt og sendes hjem efter 10 minutter. Jeg vil gerne bruge mødet til at få skubbet skibet så langt mod vand som muligt og måske igang med at kontakte producenter for at finde ca. Pris så jeg er klar til eventuelle investorer/fonde. Er det overhovedet den rette rækkefølge?

Håber i kan hjælpe mig!

Hilsen
Ham det lever på luftkasteller :)

BTW: Amino! Det kunne være rart med en scroll mulighed i tekstfeltet når man benytter telefon :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)