Hej!
Er det tilladt, at placere sin virksomhed på sine forældres addresse, hvis man ikke selv bor på addressen? Jeg flytter til Aalborg i en bolig, hvor det ikke er tilladt at drive virksomhed fra. Virksomhedsformen er IVS uden ansatte. Tak på forhånd! |
Ja, jeg kan ikke komme i tanke om nogle begrænsninger i forhold til et selskabs adresse, altså udover det du selv nævner; når udlejeren ikke tillader det. Har selv gjort det (før IVS var en ting) da jeg var på studietur (4 måneder).
Det eneste lille men skal være at du alt efter hvilken kommune du er i, kan blive opkrævet et "renovationsgebyr" eller hvad de end kaldte det. De ville have penge for at samle skrald i hvert fald, uanset om jeg havde noget eller ej, fordi min adresse var hvor den var. Jeg forestiller mig at du kan opleve lignende ting hvor du bor, så hold øje med din eBoks og kontakt eventuelt kommunen først.
Og; hvis du bare sidder bag din computer, så går den nok. Men hvis du har varelager på adressen er det ikke sikkert udlejer er helt tilfreds med dig.