Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

afhændelse af leaset vinduespudserbil - anskaffelse af ny vinduespudser hardwareløsning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  Unik Aspekt Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en mindre vinduespudservirksomhed i vækst. Jeg har leaset en gulpladebil med rentvandsanlæg (produktion og distribution) installeret i bilen. Pga en forestående flytning, bliver jeg nødt til at finde en anden løsning mht bil, da jeg ikke har mulighed for at køre mine 2 børn til og fra skole. 

Nuværende gulpladebil er leaset igennem Ikano Finans med en mdl leasingydelse på ca 1600,- Aftalen ophører dec 2019 med en restgæld på 18000,-

erhvervsautoforhandleren som formidlede bil og leasingaftale, har tilbudt at tage bilen i bytte imod en større kassevogn med 1 ekstra passagersæde. Ikke umiddelbart begejstret for denne løsning, da der er vil være ekstra udgifter forbundet med en større bil, jeg har ej heller behov for en større bil, og endelig bliver legeaftaler for børnene ikke muligt, når jeg henter. Kan selvfølgelig argumentere for at sidstnævnte er en ubetydelig udfordring som kan løses, men vil selvfølgelig gerne have at enderne mødes så godt som muligt med min fremtidige bil løsning.

Det kunne være interessant med nogle indspark ifht mine alternative muligheder.

har sat bilen til "salg" på dba til 30000,- Prisen er for komplet vinduespudserudstyr, og overtagelse af en billig leasingaftale. Jeg tilbyder at betale omlægningsgebyrer m.v. 

Jeg overvejer et kontant køb af en billig personbil på hvide plader, og har aftalt møde med min bank om hjælp til at finansiere en plug n' play løsning m en trailer med rentvandsanlæg og udstyr. Finansieringsbehov ca 60.000,-

Kan ikke lige overskue hvad den gode og fornuftige løsning vil være.

Indspark tages gerne imod

På forhånd tak

Mvh Tue

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Sep 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du en løsning?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)