jeg har en ide til en internet virksomhed, men jeg ved at jeg ikke vil kunne magte alle opgaverne selv, jeg håber at kunne finde nogen samarbejdspartnere her inde. jeg har luftet min ide for venner og familie, de mener også bare at det kun kan gå forlangsom med at komme i gang. jeg er selvstændig håndværker i dag, men er villig til at smide alt jeg har i hænderne for at giv den her ide en ordentlig skalle.. Jeg vil geren høre fra nogen som kan hjælpe med: at skaffe kapital, nogen som kan lave progammer, nogen som lave hjemmesider,nogen der er gode til markedsføring. Jeg forventer et medlems tal på min 2-5 millioner personer inden for de førster 2 år (det vil kun kunne lade sig gøre hvis jeg finder de rette folk)... ja det lyder sygt men det er altså fakta, jeg kan selvfølgelig ikke være 100% sikker, men er 99 % ;-) også lige et spørgsmål hvad er en fortrolighedserklæring egentlig værd i forhold til at beskytte sin ide? Jeg er fra nordjylland. skriv venligst til mig |
Hej.
Jeg vil skyde på, at en fortrolighedserklæring beskytter din ide i det omfang, at den ikke kommer videre end de folk du fortæller den til. I så fald kan du nok oprette en række søgsmål, på dem som har brudt fortrolighedserklæringen.
Du skal være velkommen til at kontakte mig på ch@easy-web.dk. Jeg har efterhånden arbejdet en del med webudvikling og opstart af diverse projekter, og har godt samarbejde med flere folk inden for branchen, blandt andet dygtige grafikere og folk der kan hjælpe med det tekniske på hosting af større projekter.
Jeg er selvfølgelig villig til at underskrive en fortrolighedserkæring inden da, hvis du beslutter dig for at få sådan en.