Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor til iværksætterpraktik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg håber, at det er okay at jeg laver dette indlæg.

Jeg er studerende på KEA, som produktionsteknolog med produktudvikling som linje. Her efter sommerferien skal jeg i praktik, hvor jeg i denne forbindelse har fået lov til at starte egen virksomhed, iværksætterpraktik.

Derfor skal jeg ud at have fundet mig en mentor, som er den person, der skal kunne guide mig på vej, hvis jeg enten er på vildspor eller rammer en væg. Praktikperioden er på 10 uger, hvor her er det primære formål for mig, at få lavet alt forarbejdet til at kunne opstarte en virksomhed. Det skal lige siges, at den ikke behøver at blive oprettet, da man ikke skal/behøves bruge penge på den. De ønsker, at man kan vise med diverse teorier, at ens virksomhed vil kunne holde i længden, samt at man kan have en ansat under sig i løbet af få år.

Da jeg ikke har specielt mange iværksættere i mit netværk kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp fra jer af. Så hvordan finder jeg nemmest/bedst en mentor til formålet?

Praktik perioden er fra slutningen af august og 10 uger frem.

Fortsat god dag.

Hilsen,
Anders Lau

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, du får mere kvalificerede svar, hvis du tilføjer følgende:

1. Hvad er omfanget af mentoring (hvor megen tid og energi skal mentor afsætte)?

2. Hvilken branche vil du etablere virksomhed i?

3. Får mentor et honorar?

4. (Hvor tit) skal I mødes fysisk, og hvor langt er du villig til at bevæge dig for dette?

Det er en fed mulighed, du får her. Sørg for at få maksimalt ud af den.

VH Hans

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)