Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partnere søges til udvikling af nyt genialt concept.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

kære aminoer

Jeg søger en eller flere partnere som vi være med til at udvikle en ny portal som kan være med at ændre arbejdsmarkedet som vi kender det idag. Et koncept som vil gøre det nemmere for job søgende at få et arbejde. Samt at gøre det nemmere for virksomheder at finde den rette kandidat til jobbet. Mulighederne ved dette koncept er mange og ikke set før! Hvis i selv har evnerene eller kender en der har må i meget gerne tage kontakt til mig På telefon 51898491 eller herinde.

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende,

Men jeg synes det hele virker ret enkelt i forvejen? Kan du sende en PB med hvis du helt præcis tænker?

VH

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en kanon ny ide, som overgår andre lignede side og ideer som f.eks. Jobnet og Linkedin.

Så vil det nok være en god ide, hvis du skrev hvilke kvalifikation du søger i en eventuelt partner.

Hvilken kompetencer er det du selv mangler, for at lave din portal?

De partnere du søger, skal jo kunne kompensere dig med ekstra viden, så du ikke står med 2-3 partnere, der alle kun kan det samme som dig.

Tænk dig omkring hvilke evner og ressourcer, din portal skal bruge for at få den op at køre.

Notere hvilke dele af projektet du selv kan gøre.

Og så notere det du ikke selv kan.

Og så skriv eventuelt i din tråd hvilken viden og ekspertise du mangler.

Skriv måske også, om du mangler ressourcer/økonomi til det, eller om du selv har det på plads.

Måske hvis det er mulig for dig, så skriv lidt mere omkring din ide. Giv folk et hjørne af puslespillet. Ikke alle brikkerne, da de kan tage ideen fra dig, men nogle informationer, så de bedre kan bedømme, om det er noget de kan/vil give sig i kast med.

Det er sandsynligvis uden for mine evner, men der er mange herinde, der sikkert har den ekspertise, som du søger, men om de vil? Og om de har tid/ressourcer til det, det kan de ikke bedømme uden flere informationer.

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)