Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multifunktionsprinter til kontoret, råd og anbefaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 47
Fra  OnSite Safety Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg skal have en multifunktions printer til kontoret, her er er mulighed for op til 3 arbejdsstationer.

Jeg ønsker at lease den. har ikke kigget på noget bestemt, dog blot at det skal være en gulv model, med mulighed for wifi/trådløs print, mail og kunne tage A4-A3, er der nogen maskiner eller forhandlere I kan anbefale?

Jeg ved der er regler omkring hvad den skal leve op til men kan ikke finde dem, burde jeg ikke kunne forvente en leverandør har styr på den slags?

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor i verden du holder til, men kopi(og print)kongen på Fyn, er Finn Alstrup hos Share IT ..

Fang ham mandag, ham kan helt sikkert hjælpe dig uanset hvor i landet du holder til.

Bare hils fra Lars fra CoMaSys

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej OnSite

Prøv at kontakte: www.bkkontor.dk

De sætter op og laver pris med forbrugsmaterialer. En af mine kunder i Herlev giver, mener jeg, pr. måned kr. 795,00 + moms. Inkl. service, toner osv.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Fra  PrinterGuys A/S Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et firma der hedder PrinterGuys.

Vi udlejer kopimaskiner. Ægte leje. Vi leaser IKKE maskinerne ud, da vi synes at det gift for virksomheder, at være bundet til en leasingaftale i mindst 3-5 år. Specielt for iværksættere hvor behovet er et helt andet om bare 5 måneder.

Vi har en A3/A4 kopimaskine med 4 skuffer til en pris der starter ved 299 kr./måned. Den har en højere sidepris, helt som hvis du bare købte en lille maskine til 2-3.000 kr. Du kan også betale en højere lejepris (den reelle markedspris) og så få en noget lavere sidepris. Der er helt op til dig. Og du kan altid skifte.

Hos PrinterGuys kan du også altid skifte til en anden model. Vi har IKKE bindingstider eller opsigelsesvarsler. Opsiger du en aftale i dag, så henter vi din maskine i morgen. Vi har NUL gebyrer.

Hos PrinterGuys betaler du lejepris + antal S/H sider + antal farvesider som du bruger hver måned. Og kun så længe som du selv ønsker det.

Kik på vores hjemmeside https://www.printerguys.eu/da/

Håber at det kan hjælpe dig videre.

HUSK at se dig for i kopijunglen, den er farlig.

Mange hilsner

Carsten

PS: Beklager den lange salgstale, men det er et helt anderledes koncept end samtlige andre steder i kopibranchen. Det håber jeg, at du kan fornemme:-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)