Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får ikke ordre!!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

mads258n:

Hej (website thecheapwatches.com)
Jeg sidder i den situation at jeg ikke får nogen som helst ordre selvom jeg har i gennnemsnit 500-600 besøgende hver dag og ca. 300 interesserede og har i alt haft over 100000 tusinde som har set den.
Det er meget frustrerende fordi jeg har næstem prøvet alt: fb marketing, adwords, backlinks, instagram annoncering osv....
Hvad gør jeg galt??
Håber i kan hjælpe mig
Det vil jeg sætte stor pris på

Der er en del udfordringer med jeres side særlig troværdigheden er i bund.

og så lige det at de ure i sælger er 'velkendte' kineser ure som alle sælger under forskellige navne og kan købes billigere på eks. ebay. m.v.

Start med at bygge noget op i Danmark få troværdighed og så gå worldwide bagefter :-)

Men først og fremmest hvor gamle er i? Sådan at dømme ud fra jeres facebook side så er i ikke helt 18 endnu og så er det lidt en udfordring.

Første forsøg - bare kæmp videre - men lyt til de gode råd i har fået. 

/S

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er meget utroværdig.

Alle dine kundeudtagelser er fra 4 marts 2017 Hmm

OM os siden har du Read more ?? og en "masse" rosende udtagelser om dine side fra den 20 marts.. det du laver er ikke er ikke seriøst.

Hvem er I , hvor er firmaet, adressen etc.. ?

Du har Archives, Recent Comments etc.. fjern dem

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mindes han er blevet konfronteret før med det problem med CVR og han er vist ikke gammel nok til at drive virksomhed. Som du tidligere er blevet fortalt, få styr på det lovmæssige, lad være med at lyv, og start så derfra. At ignorere når folk gør dig opmærksom på det hænger ved, og kan give dig problemer i fremtiden.

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian C.:
Det kan lyde åndssvagt, men det er ekstremt svært at sælge et ur til 600 Kr., hvilket skyldes problemer med troværdigheden omkring kvalitet.

Naaa de fleste ved jo godt et ur der koster mellem 80 til 600 nok ikke holder evigt - i bedste fald kan det fortælle hvad klokken er :-)

Der sælges masser af dem på tankstationer, campingpladser og  ikke midst ebay og deslige. Men lad os nu antage at trådstarter er en frisk folkeskoleelev, mon så ikke målgruppen til ure der koster 80 til 600 bobs nemt kan findes der.

Christian C.:

Ure - bortset fra deciderede fitnessure - er et smykke, og der er ingen som har lyst til at gå med falske plasticsmykker. Så vil man hellere undvære.

Ahh Christian den skal du vist længere ud på landet med... kopi/billige ure/smykker trives i stor stil - selv hos jetsetternne som har penge til at købe de originale - så mon ikke der er et par stykker som har falsk pling pling :-)

Din pointe er god nok :-)  Jeg tror bare trådstarter er et helt andet sted.

/S

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)