Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette subdomæne hos 123hjemmeside/simplesite...? Eller en anden løsning...?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg har pt. en hjemmeside med webshop via simplesite.dk - den ligger dog under mit eget domæne, som er registreret hos hostmaster.dk.

Jeg har dog besluttet at jeg vil lave en helt ny hjemmeside i Wordpress og Woocommerce, som skal erstatte den nuværende løsning og hostes hos oneeuro.

Problem: Jeg har brug for at kunne arbejde på den nye webløsning på et domæne. . .men mit nuværende domæne er jo optaget af min nuværende shop...

Løsning: at arbejde via et subdomæne (måske?), men kan jeg lave det, og hvordan? Jeg kan ikke rigtigt finde ud af at komme ind bagved simplesite.dk og oprette mapper mv, at lægge Wordpress i mens jeg arbejder inden jeg flytter til den nye host. Jeg tror heller ikke at jeg kan flytte det hele over til den nye host da min nuværende hjemmeside er lavet i de der simplesite-skabeloner. . .

Er der overhovedet en løsning? Eller et godt alternativ :o) Er det muligt at lave en Wordpress og Woocommerce side offline?

Mvh. Karen

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har mulighed for at ændre så kun din PC går ind på Unoeuro webhotellet mens du udarbejder siden, det gøres ved en ændring i en fil lokalt på din PC

Se f.eks. forklaring på https://meebox.net/da/supportartikler/midlertidig-url/

Jeg tror det er den bedste løsning i din situation. Hvis du begynder at installere siden på et subdomæne vil du senere skulle ind og redigere og sikre at alle referencer til subdomænet er opdateret korrekt etc.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)