Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere brugere til website

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har læst amino med stor interesse, og må nu høre jer eksperter, om hvordan jeg
kan få flere brugere til min side som omhandler hunde debat?

Spørgsmålet er stort, men det er budgettet ikke, da det er en hobby side, som kun laver et par
kroner via adsense, men det dækker jo kun lige hosting udgiften!

Har I nogen gode ideer til mig, hvordan jeg kan skaffe flere brugere, syntes det
hurtigt blev ret dyrt med adwords i forhold til indtægten (adsense)

En ting mere, ser i nogen måde at jeg kan optimere adsense på siden, eller er den ok?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:02

Jeg er langtfra ekspert på adsense eller design af hjemmesider, så du får min personlige mening.

Selve navnet på forumet synes jeg er rigtig godt, det siger hvad siden handler om. Dog virker farverve meget sammenblandede og rodede, og noget der faktisk irriterer mig er, at hver gang jeg kommer ind på en ny side, skal jeg scrolle mig igennem en halv side, før jeg når selve forumet.

Måske ville det også hjælpe at flytte adsense reklamerne ud i siden. Men det er kun en tanke!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 28. Feb 06
Skrevet kl. 12:04

Mange tak for dit svar.

Jeg vil lige tilføje, at adsense reklamerne rykkes nederst når man er medlem, det sker automatisk,det er
kun Ikke-medlemmerne der har dem øverst
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:53
En nem måde at øge trafikken til ens hjemmeside er at være aktivdiverse debat fora indenfor området. Så hvis der findes andre debatfora om hunde i Danmark, så hold øje med disse, og hjælp de andre brugere når de spørger om noget du ved noget om.
Hvis der tilbydes at du kan lave en standar signatur ligesom på dette forum er din lykke gjort, da du så kan få tilføjet: Ejer af Danmarks nye hundedebat, eller noget andet efter dit navn.
Jeg har selv får 350 besøg på 14 dage bare ved at skrive i et enkelt debatforum, så der er visse muligheder i denne form for markedsføring.
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:57
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:02

Markedsføring og markedsføring er de to vigtigste ord, når man taler internettet og kundebesøg.

For at markedsføre siden vil jeg få kontakt til kenneler, dyrlæger, foreninger m.m. og høre om lov til at reklamere lidt hos dem - og du kan jo betale med at de reklamerer på din side. Du skal naturligvis også sørge for at siden har på indlagt de gode søgeord, så din side vises på søgemaskinerne.

Inden jeg vil markedsføre siden vil jeg måske kikke på siden en ekstra gang. Jeg har gennem mange år både udviklet og arbejdet med hjemmesider og mit første indtryk af din side var, at den var rodet. Du har lagt alt for meget ud på forsiden. Der er for meget tekst og for lidt afgrænsning og plads. Lidt grafik på siden også pifte siden lidt op. Ikke for meget men afbalanceret.

Du skal nok forsøge at se på, hvem dine brugere er (eller skal være). Nye brugere og eksisterende brugere har ikke brug for de samme informationer. Hvis du satser på et forum med chat og indlæg, skal det frem i lyset. Jeg skal langt ned på siden før jeg begynder at få interesse - og så er jeg i øvrigt nok gået et andet sted hen. Forsiden skal sælge til nye brugere - eksisterende brugere skal bare have et loginbillede og så kan de gå ind, hvor alle menuer er og de kan bladre rundt.

Det er vanskeligt at forklare det hele pr. skriv (det bliver i hvert fald en lang smøre), så jeg har lige nævnt nogle få kommentarer, der lige sprang mig i øjnene. 

Jeg håber at du kan bruge noget af det.

Hilsen fra Jakob
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:02
Du kan også hoppe ind på:http://www.nope.dk/listkat.php?idp=6&ids=3&idt=0 og finde flere sider som linkcentralen, jo flere du skriver dig op på des bedre. Du skal dog ikke regne med at der komme mange brugere herfra, men det giver lidt links til din side, hvilket google jo er glad for...
Tilmeldt 28. Feb 06
Skrevet kl. 13:33

Jacob> Kan du uddybe "rodet" lidt, for jeg er usikker på hvad du mener?

Syntes I at "De sidste 5 indlæg" øverst er en god ting, eller dårlig ting ?

Kan det være mit baggrundsbillede med poter, der gør siden "forvirrende" ?
Måske en simpel grå/Hvid var bedre?
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:41
Jeg tror at poterne er forvirrende inde i din indholds spalte. så hvis du kunne lave en hvid/ensfarvet baggrund der, og så lade poterne blive ude i siderne, så vil det hjælpe en del allerede.
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:16

Med rodet mener jeg at du øverst har noget logon, så reklame, så indlæg, så reklame, så information til ris og ros m.m så hunderacer og så videre dernedaf.

Det virker tilfældigt, hvad der står hvor. Jeg vil dog tro, at du naturligvis har tænkt over rækkefølgen, men du skal nok tænke på dine brugere. Som ny bruger vil jeg gerne vide hvad der sker her på siden, hvad kræver det og hvad skal jeg gøre, koster det noget og hvad får jeg ud af din side. Og det er for nye brugere. Der kan jeg ikke finde. Jeg kan stykke en del sammen eftersom jeg har kikket på din side med de øjne, men jeg ved ikke lige, hvor jeg skal hen på din side, da der ikke er en mere klar rød tråd eller linie.

Prøv at opdele i flere kolonner. Gerne, så du opsplitter din side til nye brugere og eksisterende brugere.

Naturligvis er der forskellige holdninger til en hjemmesides opbygning, så du skal overveje eventuelle ændringer inden du gør noget, så din side ikke bliver splittet i layoutet eller indholdet.

Jeg håber at du kan bruge det til noget.

Hilsen Jakob
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)