Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger hjælp og inspiration til større rådighedsbeløb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle :-)

jeg er enlig mor på su 

jeg søger lidt hjælp og inspiration til at komme igang med en lille fritids hobby der ville ku give mig lidt pusterum i økonomien som f.eks. opsparing til kørekort og til at ku tag min søn med på ture i weekendt og ferier. da jeg ikke har så meget tid til overskud på en dag må det helst ikke være noget stort og omfattene projekt der er meget tidskrævende.   

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at beskrive hvad du selv mener at du er god til. Så kommer der med sikkerhed også nogle forslag.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for dit svar :-) 

jeg kunne ikke redigere i mit opslag men jeg vil følger dit råd og så prøve og skrive det her,

jeg er meget kreativ 

jeg lære hurtigt 

jeg har en god forståelse for andre mennesker 

jeg er ikke så skarp bogligt men til gengæld rigtig god med mine hænder til alt muligt.

og som sagt i opslaget søger jeg ikke inspiration til nogle støre og meget omfattende projekter.

søger inspiration til en "hygge hobby" der ville kunne give mig lidt ekstra og jeg snakker ikke 10,000 ekstra om måneder selv om det

kunne være super dejligt :-D, nej ironi til side, jeg drømmer om at kunne tjene måske 1500 - 2000 ekstra :-)

håber jeg har fået formuleret mig rigtigt, så jeg kan få nogle gode og brugbare svar :-) 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du tænkt på, at sætte en seddel op i det lokale supermarked med at rengøring udføres, får du 2 steder a 2 timer per uge til 150kr. så tjener du 2400kr.

Du kan også tilbyde at slå en græsplæne med husets egen græsslåmaskine for f.eks. 200, så får du 4-600kr. per måned om sommeren.

Der kan også være mennesker der vil give lidt for at du går tur med deres hund, men det er nok ikke på timeløn.

Du kan sikkert også male et stakit eller plankeværk, måske et hus, eller i det hele taget gå lidt til hånde.

Du kan tilbyde hjælp med servering og afrydning til konfirmationer og fødselsdage.

Det var det jeg lige kunne komme på.

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)