Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

unoeuro meebox flytning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nå unoeuro lykkedes at lægge mine sider ned, via deres flytning fra meebox.

Så til at leve med, fik rettet indstillingerne hurtigt. 

Næste er så jeg ser jeg er oprettet med 2 webhoteller pro og bronze, hvilket så vidt jeg kan se tilsammen giver en månedlig omkostning på ca 100dkr. Mens i min gamle meebox var den under 500dkr for et år. 

Er der andre der er flyttet der kan bekræfte dette? I de emails jeg har fået står der ikke noget om support hvis jeg har spørgsmål angående flytningen.

En stigning på over 100% i pris, og mere besvær - 2 kontoer istedet for 1, dårligt kontrolpanel, en respons tid der er langsommere, mm. virker en smule irriterende. 

Hører gerne andres oplevelse af denne flytning. 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg siddet og testet, og oplever op til hele 10 sekunder responsetid, hvor browseren står og afventer svar fra serveren. 

Meget af tiden hurtigt nok men har godt nok aldrig oplevet 5-10 sekunder response tid på meebox. 

Det virker sådan lidt tilfældigt hvornår det sker. Men hvis det er unoeuros pro service, så vil jeg mene den ikke er specielt pro. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så lige opslaget og kom i tanke om at jeg skulle flytte igår.

Der har intet været af problemer og hastigheden er lige så dårlig som normalt. Næsten for godt til at være sandt...

Da jeg så gik ind på kontrolpanelet, kunne jeg se at det ikke var flyttet endnu. Grundet MyCloud.

ØV.

Tilmeldt 21. Feb 17
Indlæg ialt: 20
Fra  SMV Search Consult Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:

Nu har jeg siddet og testet, og oplever op til hele 10 sekunder responsetid, hvor browseren står og afventer svar fra serveren. 

Meget af tiden hurtigt nok men har godt nok aldrig oplevet 5-10 sekunder response tid på meebox. 

Det virker sådan lidt tilfældigt hvornår det sker. Men hvis det er unoeuros pro service, så vil jeg mene den ikke er specielt pro. 

Hej Stig,

Problemer med hastigheden kan måske skyldes din browser. Prøv at slet din cache, genstart din browser og se så om responsproblemet forbliver det samme.
Ellers har jeg samme problem med Chrome på Mac de sidste 10-14 dage. Alle sider tager lang tid om at åbne.

Selvom de er professionelle, så vil der altid være problemer med sådan en overførsel, så du skal måske give dem en chance. Det er pisse irriterende, men det sker heller ikke hver eller hver anden dag.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

stiginshanghai:

Nå unoeuro lykkedes at lægge mine sider ned, via deres flytning fra meebox.

Så til at leve med, fik rettet indstillingerne hurtigt. 

Intet er 100%, men det var godt du fik det løst hurtigt.

stiginshanghai:

Næste er så jeg ser jeg er oprettet med 2 webhoteller pro og bronze, hvilket så vidt jeg kan se tilsammen giver en månedlig omkostning på ca 100dkr. Mens i min gamle meebox var den under 500dkr for et år. 

Husk du frit kan nedgradere din Pro Suite til Bronze, så er det 20kr/md - penge sparet.

stiginshanghai:
Er der andre der er flyttet der kan bekræfte dette? I de emails jeg har fået står der ikke noget om support hvis jeg har spørgsmål angående flytningen.
Det passer simpelthen ikke. I alle mails står der du er mere end velkommen til at skrive til UnoEuro hvis du har spørgsmål, og ikke Amino

stiginshanghai:

En stigning på over 100% i pris, og mere besvær - 2 kontoer istedet for 1, dårligt kontrolpanel, en respons tid der er langsommere, mm. virker en smule irriterende. 

Igen er du mere end velkommen til at kontakte UnoEuro, som formentlig kan hjælpe løse dit performanceproblem.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Mikkelsen:

Da jeg så gik ind på kontrolpanelet, kunne jeg se at det ikke var flyttet endnu. Grundet MyCloud.

Desværre kan OwnCloud kunder ikke flyttes endnu, indtil videre så kører du blot videre som du altid har gjort. Hvis du ikke bruger OwnCloud kan du få dette fjernet, så flytningen kan gennemføres.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Sommer:

stiginshanghai:

Næste er så jeg ser jeg er oprettet med 2 webhoteller pro og bronze, hvilket så vidt jeg kan se tilsammen giver en månedlig omkostning på ca 100dkr. Mens i min gamle meebox var den under 500dkr for et år. 

Husk du frit kan nedgradere din Pro Suite til Bronze, så er det 20kr/md - penge sparet.

stiginshanghai:
Er der andre der er flyttet der kan bekræfte dette? I de emails jeg har fået står der ikke noget om support hvis jeg har spørgsmål angående flytningen.
Det passer simpelthen ikke. I alle mails står der du er mere end velkommen til at skrive til UnoEuro hvis du har spørgsmål, og ikke Amino, 

stiginshanghai:

En stigning på over 100% i pris, og mere besvær - 2 kontoer istedet for 1, dårligt kontrolpanel, en respons tid der er langsommere, mm. virker en smule irriterende. 

Igen er du mere end velkommen til at kontakte UnoEuro, som formentlig kan hjælpe løse dit performanceproblem.

Altså nu signede jeg jo ikke op på en god meebox for at gå ned til en hvermands bronze på unero, i det hele taget signede jeg ikke op på unero. Og det er sjovt nok den / det ene site der ligger på den bronze, der er djævlens langsomt i forhold til før. 

Jeg synes ikke jeg ser noget svar om hvorfor jeg pludselig skal betale 1200 istedet for under 500 for 2 domæner/sites for et år. Ja jeg kan gå ned til bronze og få en totalt dårlig ydelse, og for selvsamme 2 sites der før kørte fantastisk nu skulle betale det samme og køre elendigt. 

Og angående jeres emails - altså jeg kan poste een her, af dem jeg fik sendt i går aftes, og der står intet om kontakt her angående spørgsmål. Der står et support link i font størrelse 4px i bunden hvor der står support. 

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder mærkeligt.

Da jeg i sin tid gik fra et Meebox Pro Webhotel til kr. 100/md. til en Bronze suite hos Unoeuro til kr. 7,50/md. blev hastigheden bedre på alle parametre.

Det var en af de oplevelser som gør at jeg altid anbefaler Unoeuro (når jeg ikke anbefaler Hosting4real).

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kim Fredtoft:

Det lyder mærkeligt.

Da jeg i sin tid gik fra et Meebox Pro Webhotel til kr. 100/md. til en Bronze suite hos Unoeuro til kr. 7,50/md. blev hastigheden bedre på alle parametre.

Det var en af de oplevelser som gør at jeg altid anbefaler Unoeuro (når jeg ikke anbefaler Hosting4real).

Du lyder som en unoero supporter som de vist har mange af. Damage controll. 

Du sikkert een af dem der giver "Tom" som er en imaginær person, 5 stjerner hver gang. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

stiginshanghai:
Kim Fredtoft:
Det lyder mærkeligt.

Da jeg i sin tid gik fra et Meebox Pro Webhotel til kr. 100/md. til en Bronze suite hos Unoeuro til kr. 7,50/md. blev hastigheden bedre på alle parametre.

Det var en af de oplevelser som gør at jeg altid anbefaler Unoeuro (når jeg ikke anbefaler Hosting4real).

Du lyder som en unoero supporter som de vist har mange af. Damage controll. 

Du sikkert een af dem der giver "Tom" som er en imaginær person, 5 stjerner hver gang. 

Hvad vil du med den grundløse beskyldning? 

Jeg har også flyttet fra Meebox til UnoEuro og oplevet en markant forbedring i oppetid, indlæsningshastighed og en række andre parametre.

Håber UnoEuros overtagelse af Meebox kan sikre et tilsvarende løft på de resterende webhoteller, vi har hos Meebox.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)