Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til egenkontrol eller lignende søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske en af jer kan hjælpe med lidt på vej med et link eller har en anden god ide.

Min udfordring er følgende:

Mine medarbejdere skal når de er hos en kunde, have mulighed for at gennemgå et egenkontrolskema. Et skema hvor de skal kunne "tikke" af at de har husket f.eks. at teste vandhanen i kælderen, eller tjekket at alle el pærer virker i loftslamperne osv. osv.

Mange af kontrolpunkterne og opgavelisterne vil være de samme fra kunde til kunde. Dog skal de i få tilfælde kunne ændre lidt / tillægges ekstra punkter.

Efterfølgende skal medarbejderen kunne sende skemaet til kontoret. 

Altså tænker jeg at programmet skal kunne ligge på en arbejdstablet med et simkort, som så sender det til kontoret.

Det behøves ikke designmæssigt at være noget specielt. Det skal kun bruges internt. Jeg tænker alt lige fra et word/excel ark som på en eller anden måde kan "låses" så medarbejderen kun kan tikke "ja/nej". Eller måske en form for en app eller andet program.

Har du en god ide eller erfaring til en nem og enkel måde at køre et simpelt program på, så tager jeg imod forslag med stor tak.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Send en mail, så finder vi ud af det :-)

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg forhandler et koncept på lejebasis som koster lidt under 300 pr. mdr. hvor man nemt kan styre det

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med et spread-sheet i excel el lignende

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, et regneark er en simpel løsning, eventuelt via google docs / google drev.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Excel PROconsult Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Excel eller Google Regneark kan nemt opfylde dine ønsker. Det vil ikke tage lang tid at lave.

Venlig hilsen

Kim Nymann

Excel PROconsult kan hjælpe dig med avancerede Excel-løsninger. Råd, tips, ændring eller helt ny løsning lavet fra bunden - alt er muligt.

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lavet et program, som passer til restauranter og cafeer, men du kan selv tilpasse det til alle virksomheds kategorier. Det er gratis ', men kræver at du har en ipad.

Skriv så sender jeg programmet til dig. Det er 100% gratis med også dit eget ansvar og jeg tilbyder ikke support, men vil gerne  hjælpe med små ting.

Se et par screen dumps:

Tilmeldt 22. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger også et egenkontrol program/App (Gratis) som kan hjælpe mig så jeg ikke glemmer noget er dette en mulighed?

Vh

Tilmeldt 22. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være en ipad? Eller kan det evt være en smartphone? Vh

Tilmeldt 21. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
kunne jeg ikke få en kopi af dit program :)
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)