Du kan jo kalde den alt muligt. Har du selv et fedt navn? Find et fedt navn, som ikke behøver at have noget med varerne at gøre. Det kan sagtens bare være et navn, som er dit brand.
Du kunne bruge dit eget navn faroemale hvis du går efter et brand Male er et maskulint klingende navn.
Jeg har selv fået det råd herinde at hvis jeg ikke havde en stor sum penge bagi...så ville det være vanskeligt at få et ukendt navn til at slå igennem. Så, hvis du ikke har det:
Boldman, Accesman, Hotman er ledige .dk domæner
Jeg ved ikke hvorfor der kun er engelske ideer. Måske lyder lækkermand.dk eller sejfyr.dk ikke få fedt. Hvad med fedfyr.dk?
Tak til Jer alle sammen. Der er mange fine forslag, men føler fortsat ikke det helt rigtige er fundet endnu.
En god mulighed kunne være Faroemale, men ville det være godt for SEO? Jeg har planer om at lave en shop til kvinder, og en til børn på et senere tidspunkt og skal de tre domainer derfor relatere til hinanden.
Det er rigtig at det netop skal være mig der synes om det, men mange hjerne tænker bedre end én enkelt, og så er det nemt at stirre sig blind på et enkelt domain man synes er godt.
Du har ret i at det handler om at lave en god forretning, men når du så siger at det er fuldstændig lige meget om det hedder det ene eller det andet går du helt gal på den hvis du spørger mig. På nettet handler det osse om at have det rigtige navn, som folk kan huske og som bare klinger godt i folks ører, og som de kan stave til.