Hej, vi er 2 drenge som har et projekt med en hjemmeside, som vi godt vil have op og køre. Men vi er ikke selv de store web designere, og søger derfor en med tjek på det grafiske og som kan indgå i projektet. Du skal helst bo i nærheden af København, da det er der vi vil holde til. Projekt: Projektet omhandler en hjemmeside som er tilegnet motionister, hjemmesiden kommer til at hedde Runnersplace.dk Hvor vi har tænkt os at oplyse motionister omkring løbetræning igennem eksperter M.M Hvis du synes det lyder interesant er du mere end velkommen til at kontakte os, på tlf: 28428361 eller skrive herinde selvfølgelig....
Lidt om os selv: Mikkel: Jeg er 19 år gammel, går på gymnasium til dagligt, og er færdig til sommer. Har planer om at læse til diatist når jeg er færdig. Til dagligt Dyrker jeg en masse sport, I det jeg vægtræner og kondi træner dagligt, jeg har også tidligere spillet på U-landsholdet i Rugby. Christian: Jeg er 20 år gammel, Har afsluttet en gymnasiel uddannelse i sommers. Jeg arbejder som vikar i en speciel klasse til dagligt nu, og har planer om at læse til Multimedie designer til september. Jeg styrke træner, og løber meget. |
Hej Chris20
Lyder da veldig interessant, jeg bor dog i Korsør.
Jeg bruger Photoshop til web design, og ville gerne se om det kunne lade sig gøre at indgå i jeres projekt.