Hey :-) |
Hvad skal det bygges i og har du det hele i mockups?
Hey :-) |
Markedsføring på sociale medier - makeitmedia
Hvad skal det bygges i og har du det hele i mockups? |
Jeg har bygget et par administrationspaneler lavet i php og angular, og integrede dem med betalingssystemet Stripe, og har også bygget et modul til MailChimp. Så kan anbefale mig selv :) Jeg har ikke nogen firma-side, men vil selvfølgelig gerne sende dig noget reference. |
Hjemmesiden er sat op i WordPress. Jeg ved ikke, hvad der vil være mest optimalt at bygget det i? |
Kommer meget an på hvad systemet kræver. Små overskuelige systemer kan godt laves i wordpress, ellers er det vidst cakephp eller customphp. Muligvis custom php i netop wordpress så de arbejder sammen. Men kommer meget an på hvad du vil. Jeg vil godt give et bud på hvad jeg vil mene det skal bygges. Giv mig et opkald på 65711114 så kan du få min mening på dit pojekt. |
Lige et råd, pas på med ikke at lave et system der kommer på tværs af dine kunder. En af mine kollegaer lavede for en del år siden et lignende system, simpelt og nemt at bruge - men!, kunderne ville hellere sende mails og få svar på mails, det med et "andet system" brød de sig ikke om. Det endte med at systemet blev skrottet. så tænk jer godt om, man kunne f. eks lade kunderne skrive og byde på mail, men organisere det i "backenden" på en smart måde således det er transparent for kunderne at de mail frem og tilbage med "et system". |
Som Søren siger, så er det en god pointe at se det fra målgruppens synsvinkel. Enten skal det være lettere for dem at anvende det nye system end en e-mail eller også skal dit nye system være smart nok til at håndtere e-mail kommunikationen. Du kan sagtens få lavet det som en udvidelse til Wordpress, så du har ét samlet system. Hvis du stadigvæk vælger e-mail tilgangen, kan du med fordel have systemet til automatisk at finde e-mails til den enkelte partner og evt. analysere dem. |
Mange tak for alle de fine indspark - jeg går lige i tænkeboks inden jeg gør noget drastisk :) |