Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indboforsikring til erhverv?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg driver et IVS fra mit hjem og har brug for en erhvervsforsikring, der dækker i tilfælde af indbrudstyveri. Min almindelige forsikring tilbyder ikke noget til erhverv. Jeg har kontaktet ALKA, og de tilbyder ikke noget til firmaer, der drives fra hjemmet. Hvad har I andre? En netbanksforsikring ville også være super.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal have en erhvervsforsikring, så du må tage fat i et af de selskaber, der tillbyder det.

Husk at din indboforsikring ikke dækker ting du bruger ifbm dit ervherv, fx PC og tilsvarende.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kirsten E:

Du skal have en erhvervsforsikring, så du må tage fat i et af de selskaber, der tillbyder det.

Husk at din indboforsikring ikke dækker ting du bruger ifbm dit ervherv, fx PC og tilsvarende.

MVH
Kirsten

Hej Kirsten. Jeg efterspørger netop firmaer, der tilbyder dette, da jeg jo netop er klar over, at min egen forsikring ikke dækker.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Charly Olsen:
Hej Kirsten. Jeg efterspørger netop firmaer, der tilbyder dette, da jeg jo netop er klar over, at min egen forsikring ikke dækker.

Prøv at skrive Erhvervsforsikring på Google - mon ikke der dukker noget op, og sikkert også en masse "portaler" hvor du kan finde lige det forsikringsprodukt du mangler. Der er mange forskellige krav fra forsikringsselskaberne omkring erhverv, så du slipper ikke for at ringe til dem og sige "jeg ønsker det og det, og hvad koster det så" Det bør ikke tage lang tid at finde.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Marwe:

Charly Olsen:
Hej Kirsten. Jeg efterspørger netop firmaer, der tilbyder dette, da jeg jo netop er klar over, at min egen forsikring ikke dækker.

Prøv at skrive Erhvervsforsikring på Google - mon ikke der dukker noget op, og sikkert også en masse "portaler" hvor du kan finde lige det forsikringsprodukt du mangler. Der er mange forskellige krav fra forsikringsselskaberne omkring erhverv, så du slipper ikke for at ringe til dem og sige "jeg ønsker det og det, og hvad koster det så" Det bør ikke tage lang tid at finde.

Mit første forsøg var Alka, der ikke tilbød slet ikke forsikringer til virksomheder i hjemmet. Jeg er skam også i gang med at kontakte andre, men derfor ser jeg intet problem i at spørge ret simpelt hvad folk i lignende situationer har erfaringer med. Og de portaler, jeg har undersøgt, er ikke til erhverv, men private. Men tak for dit svar.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Til de, som måtte falde over tråden ved google-søgninger, kan jeg oplyse om, at IF i hvert fald tilbyder noget, der lyder rimeligt. Ca. 1000 kr. for tyveri/brand-forsikring, 1000 kr. for netbanksforsikring og sp yderligere omkring 1900 kr. for arbejdsulykkesforsikring. Alka tilbød ikke noget.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)