Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp til Partner-Ads produktfeeds på Wordpress side.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Ja, som overskriften siger har jeg brug for hjælp til at vise produktfeeds på min wordpress side.

Jeg har prøvet at følge guiden på partner-ads.dk og har læst den meget korte introduktion på Product Feed Viewer: http://productfeedviewer.dk/eksempler

Men uanset hvad jeg gør, fortæller min side mig, at der ingen produkter er at vise. Jeg ved selvfølgelig godt at det er en fejl 40 fejl, men da jeg selv anser mig selv som ret software anlagt og plejer at løse tingene selv, må jeg denne gang kaste håndklædet i ringen og spørge om hjælp :)

Er der nogle som har evt. et link til en guide til hvordan man får produktfeeds fra partner-ads til at fungere på en wordpress side? Kort fortalt er det en webside som skal vise en masse produkter fra en masse forskellige webshops. Så en ret basic affiliate side. Nogen som kan hjælpe? På forhånd tak.

Mvh

Kenneth

Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 30
Fra  BunkFotoOgDesign.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg ved ikke om mit Affiliate plugin til wordpress har den funktionalitet som du skal bruge, men du er velkommen til at kigge på det. Mit plugin har ikke tidligere været i brug på eksterne sites, og jeg er interesseret i at høre din mening om funktionalitet og vilkår.

 

GRAFISK DESIGN | WEB DESIGN | LOGO DESIGN | PRODUKTFOTOGRAFERING 

BunkFotoOgDesign.dk 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Fra  plaze.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det plugin du henviser til - er ikke særlig godt programmeret, jeg vil henvise dig til noget andet. 

prøv dette, osm jeg selv har haft brugt http://affiliateplugin.dk/

/Bo

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg fik i hvert fald en del produkter vist med dit plugin. 

Det er ret overskueligt på siden med fine billeder. Mit issue er bare at jeg ikke selv kan tilføje de affiliate programmer jeg er tilmeldt. Så det er meget begrænset hvad jeg kan bruge det til. Havde jeg kunne tilføje mine egne programmer til dit plugin, og så at de genererede en shortcode til mig, ville det være lige det jeg havde ledt efter :) Tak for din hjælp.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Tak for tippet. Jeg sidder og leger med det. Det er ikke så nemt at gå til synes jeg, og den guide man får er godt nok meget hurtigt og ikke så detaljeret. Men jeg må arbejde med det og se om jeg ikke kan bruge det. Mange tak for hjælpen.

Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 30
Fra  BunkFotoOgDesign.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingen.. Jeg sendte en privat besked med lidt flere spørgsmål.. 

GRAFISK DESIGN | WEB DESIGN | LOGO DESIGN | PRODUKTFOTOGRAFERING 

BunkFotoOgDesign.dk 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Productviewer er netop designet til at fungere med Partner-ads feeds.

Send gerne en mail til support@partner-ads.dk med info om hvilken 'streng' du sætter ind i din Wordpress.

Så kigger jeg lige om jeg kan hjælpe dig :-)

Mvh. Ken

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:
Productviewer er netop designet til at fungere med Partner-ads feeds.

Jeg har et enkelt spørgsmål til dette plugin (som iøvrigt ser meget lovende ud):

Hvilken URL skal sættes ind i følgende: [PFV query="SØGEORD1|SØGEORD2" feed="URL"] ?

Kom meget gerne med et par eksempler på forskellige URLS. Jeg har forsøgt mig med forskellige strenge, men får samme besked som TS: "Der blev ikke fundet varer for det valgte søgeord" - Jeg har også prøvet med forskellige søgeord, stadig intet resultat.

Jeg vil RIGTIG gerne bruge dette plugin, så håber på et svar her i tråden Smile

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Du skal indsætte den URL til hentning af feedet for det enkelte program hvor du vil søge i feedet. Du finder URlen under menupunktet 'Produktfeeds'

Hvis det driller så send lige en mail til support@partner-ads.dk

Mvh. Ken

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Fra  plaze.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan give mig et kald, så viljeg gerne hjælpe dig. 

evt lægge dit nummer 

Bo

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)