Jeg har følgende bil, som jeg har været meget glad for! Men - vi skal flytte fra landet til Kbh igen, og dermed har jeg kun behov for én bil.
Det drejer sig om en brugt bil, som jeg har leaset - til gengæld er det billige afdrag på en bil der er billig i drift.
Ford Connect Transit (Tourneo) TDCi. Km 54.000, årg 2004/dec.
Hvid. Bagklap. 2 skydedøre. Aircondition, c-lås, servo.
Jeg har haft den siden 28. august 2007. Aftalen løber i 36mdr i alt.
Jeg har selv lagt udbetalingen, så vedkommende der overtager bilen skal blot betale de cirka 1730 + momspr. måned i de resterende måneder.
Herefter kan bilen købes fri for kr. 15.000 + moms.
Jeg vil selv mene, at der er tale om et GODT tilbud, hvor der let kan tjenes penge på den i sidste ende, og pengene er vel nærmest "gratis" lånte - når jeg selv har smidt udb. og de første afdrag.
Skriv hvis I har interesse!
Hej begge to.
Jeg har desværre ikke lige noget billede pt. af min egen bil.
Men den er HELT magen til denne - min er bare hvid.
Nej der er ingen km-restraktioner - men man er forpligtet til, at henvise til en køber til de kr. 15.000 + moms.
Der er ikke service el. lign. med i leasingen.
Billede link --> http://www.autocasion.com/img/anuncios/foto_355076.jpg
Hvis man kan nå at blive godkendt af leasingselskabet, og det kan lade sig gøre så hurtigt - så er det helt fint. Den findes kun i 2 personers. Passagersædet er mindre end førersædet, og kan lægges ned sådan, at man kan have ekstra store/lange ting med.
Leasingselskabet er A1 Autofinans A/S. Jeg har ingen problemer haft med dem. Ja der er vel en udgift på små 2000-3000kr for selve overdragelsen. Men det må siges, at være småpenge for, at overtage den.
Jeg har lige kigget efter. Det præcise beløb hver måned er 1784 + moms.