Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

it support

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer!
jeg har haft en del idéer, og er kommet frem til den konklusion, at jeg gerne vil
Tilbyde it support til private, Jeg er ikke udd. IT supporter.
Men jeg har godt styr på det meste software. Min idé ligger i support via Teamviewer. som jeg har gjort en del før
det bliver et frivilligt stykke arbejde i den første tid, da jeg er på kh, end til videre, og ikke rigtig kan komme ud af det
Der hvor mit spørgsmål ligger er, i blandt andet hvordan / hvor jeg kan finde kunder, osv. alle idéer modtages ! :D
Fortsat god dag :D

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:44

Hej,

- Facebook-grupper. Stort minus vil være at de fleste forventer gratis hjælp så at finde privatkunder herpå vil være svært på baggrund af nævnte.

- Via hjemmeside targeted lokalområdet vil være et godt, men et meget langsommeligt bud, særligt det første år som minimum.

- Google AdWords. Kræver en hjemmeside af høj kvalitet så uden denne er AdWords ikke brugbart.

- Adf.ly (kræver en landdingsside) men deres ads er billige og de besøgende kan ikke klikke sig væk før efter 5 sec. Dvs du har 5 sec til at fange deres opmærksomhed. adf.ly benyttes på mange warez-sider hvilket vil sige at du har gode muligheder for at ramme nogle brugere med vira eller malware problemer. - Måske meget smart at tilbyder cleanup her?

- Det lokale supermaked er nok det bedste bud. Hæng dine services op på den tavle, de fleste har med de velkendte "afrivningsnumre" og kryds fingre.

- Måske du kan få lov at dele lidt reklame ud på de lokale plejehjem? Super godt sted at finde kunder da deres generation godt kan ramme en it-mur i ny og næ.

- Vær aktiv på IT forumér og skab dig et velkendt navn herpå.

- Spørg din familie om de vil give lidt medvind når lejligheden byder sig.

.. Og ellers, lykken tilsmiler den vågne.

Vh Ron.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 11:42

Det lyder spændene jeg bruger selv teamviewer samt ude ved kunderne

Jeg driver til dagligt OnlineITSupport

hvor jeg kan hjælpe med alt indenfor computer

/Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)