Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontormøbler og møbler generelt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg arbejder med salg af møbler fra alle de store producenter. Herudover indretning af kontorer mv.

Jeg vil rigtig gerne finde flere iværksætter kunder (små som store) i Københavnsområdet, som mangler nye kontormøbler eller generel indretning af deres kontor, reception, mødelokale, eller whatever. 
Det kan også bare være en kontorstol. Alt har interesse. Kan samtidig tilbyde medarbejder aftaler på alle de store brands (Fritz Hansen, Fredericia, Hay, Muuto osv). Dette er på grund af investeringen i små kunder, forhåbentlig bliver god på sigt, i og med at din virksomhed en dag bliver stor og dermed en potentielt stor kunde for mig. 

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvordan jeres nuværende købsadfærd forholder sig i forhold til køb af møbler. Går i efter det billigste? Eller betaler i gerne ekstra for ergonomi, hvilket jo absolut gør jeres dag mere produktiv?

Som alle er klar over i dag, er ergonomi meget vigtigt for resten af ens arbejdsliv, så jeg undrer mig nemlig over at der ikke er flere iværksættere som henvender sig til os, i forhold til etablerede virksomheder.  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)