Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ide.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg går lidt med en ide som jeg gerne vil have noget feedback på.

ideen er at sælge content i form af SEO artikler på abonnement.

Ideen ved konceptet er, at man som virksomhedesejer skal kunne gå ind og købe et abonnement på eksemelvis 4 artikler, 4x om ugen omhandlende selvbestemt emne til sin hjemme/webshop.

Disser artikler vil så blive leveret en gang om ugen.

Har i set lignende koncepter ?

Ville dette være noget i selv ville gøre brug af ?

Hvis ikke, hvorfor ?

Håber i vil komme med noget feedback.

- God dag derude. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:45

Hvordan vil du gøre det forskelligt fra bare at betale en freelancer for 4 artikler?

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:55

Hej Anders. 

Tak for dig svar. 

Det jeg vil gøre anderledes er at kunne levere et flow af artikler til den givende hjemmeside/webshop.

Det vil sige at virksomhedsejeren ikke selv skal tænke på hele tiden at skulle finde en freelancer til at udarbejde nyt content til siden.

Så alt i alt, ville det være en service ved at fjerne " arbejdet " i at skulle finde ny freelancer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 14:13

hej

nu er jeg ikke særligt meget inde i den branche, men jeg syntes da ideen lyder god, selvfølgelig er der freelancere på markedet, men ville da være dejligt man havde den samme skribent hver gang.

har ikke selv en hjemmeside, og når jeg får er mit behov for artikler ikke særligt stor, så har ikke brug for servicen, men havde jeg ville jeg da overveje muligheden.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:08

Undskyld men det er jo en ikke videre gennemtænkt ide. Du vil jo blot være en almindelig freelancer der nægter at lave mindre opgaver og du vil stadig konkurrere med (ALLE) de andre freelancere der selvfølgelig tilbyder artikler uanset om du køber 1, 4 eller 100.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)