Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: Links til din linkbuilding!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I resten af januar 2017 får du et godt tilbud på links til din linkbuilding. Der er max. én pakke pr. kunde og du kan vælge mellem:

Pakke 1
Fra 5 danske hjemmesider
- Ahrefs DR 40+

En artikel på 500 ord med et billede og et link med en ankertekst du vælger.
Prisen for 5 links er 2.000 kr. (normalpris 2.500 kr.)

Pakke 2
Fra 10 danske hjemmesider
– Ahrefs: DR 40+

En artikel på 500 ord med et billede og et link med en ankertekst du vælger.
Prisen for 10 links er 3.200 kr. (normalpris 4.000 kr.)

Alle priser er ekskl. moms.
Kun én pakke pr. kunde.

1-2 ugers leveringstid på artiklerne, som herefter udgives over 4 uger eller andet aftalt interval.

Der kan ikke gives garantier når det gælder søgemaskineoptimering og linkbuilding, men det vil overraske mig, hvis links fra disse hjemmesider ikke har en positiv effekt.

Betaling ved bestilling jf. faktura. Når betaling har fundet sted går arbejdet i gang. Publiceringsoversigt sendes pr. e-mail når sidste artikel med link er publiceret.

Dette tilbud er til dig, der ved hvad du laver ift. linkbuilding. Det vil sige at du ved, at du skal have en varieret linkprofil, hvor disse links kan indgå som et element. Og du ved også, at jeg ikke kompromitterer mine kunder ved at offentliggøre hvilke hjemmesider der er tale om.

Du er velkommen til at kontakte mig i en PB eller pr. e-mail h@seovis.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny

Det er et godt spørgsmål, og et jeg enormt ofte ser når jeg sælger links steder hvor folk ikke kender mig på forhånd.

Jeg kan virkelig godt forstå, at man som potentiel kunde meget gerne vil have et meget præcist indblik i hvilken type links man får, samt udtalelser fra tidligere kunder om hvad de har fået af resultater.

Desværre ville det kompromittere mine eksisterende kunder, hvis jeg oplyste noget som helst om dem, så det kan jeg desværre ikke tilbyde. Jeg ved godt at der findes andre som er mere åbne i forhold til oplysninger om deres kunder og hjemmesider ift. linkbuilding, men jeg ved af erfaring, at mine kunder bedst kan lide at være anonyme.

Du er naturligvis altid velkommen til at skrive en besked eller en e-mail, så kan jeg sikkert være en lille smule mere konkret i mit svar til dig, når det ikke er i et helt åbent forum.

Venlige hilsner

Henrik

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Nej ikke en god ide Smile
En bedre ide at du kontakter mig i morgen på telefon 65711114

Gode linkbuilder er svære at finde og hvis du mener du er en af dem så lad os tale.

Det er ikke til mig men til kunder som jeg passer webshops for.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Benny, jeg kontakter dig i morgen.

Venlige hilsner

Henrik

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En lille update: De første links udgives i slutningen af ugen og efter de aftalte planer.

Hvis du vil benytte dig af tilbudet kan du nå det endnu. Det er sidste dag i dag. 

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Først og fremmest tak for interessen. Efter tilbuddet udløb, har jeg fået en del opfordringer til at forlænge det, fordi det varede så kort tid, at mange ikke havde set det før det var for sent. Selvom det var et "hér og nu tilbud", har I fået mig overbevist om (eller rettere overtalt til) at forlænge det.

Så tilbuddet er hermed forlænget til og med 28. februar 2017 - dog med en lille ændring:

Der var størst interesse for den store pakke, så derfor gælder forlængelsen kun pakken med 10 links. Til gengæld får I den til 3.000 kr. ekskl. moms.

De der har købt pakken jf. det originale tilbud får naturligvis 200 kr. tilbage.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Får jeg så 400 tilbage? Big Smile

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha den var god Benny! Hvem sendte du din bestilling til Big Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)