Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp ASAP. vdr facebook

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en stor konkurrence på min facebook side sammen med 6 andre virksomheder. nu er vinderen fundet men før vi offentliggøre navnet tjekker vi op på om vedkommende følger virksomhederne.

Nå vedkommende ser ud til ikke af følge mindst 3 af virksomhederne, dette kan selvfølgelig godt ske, MEN det ene firma har kun 4 FØLGERE ud af over 120 deltager, dette lyder helt forkert i min Verden. jeg er med på at få måske ikke opfylder dette krav, men over 100 det nægter jeg at tro på.

Den ene virksomhed kan kun se 50 nye følger bagud og ikke de 250 hun har total??

Er der noget galt med Facebook pt?????

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Næææ det tror jeg såmænd ikke.
Det er vel bare et ganske normalt billede af en konkurrence, hvor det allerede fra start er svært at få folk til at følgen en side, men så ligefrem 6 sider er da vist en smule optimistisk.

Har i øvrigt aldrig hørt om nogen der afholder en konkurrence, hvor deltagerne skal like 6 sider for at deltage.
Det lyder en smule skudt ved siden af, hvilket i nu også oplever.

Uden at vide det præcist, så tror jeg I har gang i noget I ikke har helt styr på.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

. Du kender tydeligvis ikke ret meget til konkurrencer så...Jeg deltager i store konkurrencer hvor der er op til 10 firmaer man skal følge ja også 12 for så er puljen kæmpestor. alle firmaer sponsorere nemlig præmier. Så det er så ment ganske normalt.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M

Hvad er problemet?

Det virker mest som et statement og ikke en reel problemstilling.

Hvad menes der med "en stor konkurrence" ?

  • Mange deltagere
  • mange gaver


Spørgsmålstegn?

Hvad er værdien af de nye følgere i får?

Var det med Boost funktion eller Facebook ads?

 

God arbejdslyst!!

 

René

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk der deltager vælger selv at deltage så må man formode de ønsker at vinde. Ja der var mange præmier i puljen. Hvad har det med mit spørgsmål at gøre?

Jeg spørger om hjælp til at kunne se mine følgere på min side og virksomhederne kan se deres. Det burde man da kunne

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver du ikke nægte at tro på :)

Det er godt nok meget arbejde man skal lave for at få den "store" gevinst 

Mvh

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Relevant video.

God arbejdslyst!!

René

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fungere super godt på ig . Men det jo ikke mit spørgsmål

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er forvirret på et højere plan - men jeg glæder mig til at finde ud af hvade det her handler om :) 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

mkoldt:

Folk der deltager vælger selv at deltage så må man formode de ønsker at vinde. Ja der var mange præmier i puljen. Hvad har det med mit spørgsmål at gøre?

Jeg spørger om hjælp til at kunne se mine følgere på min side og virksomhederne kan se deres. Det burde man da kunne

 

I relation til følgere, så er det min opfattelse af Facebook vil udfase hele ideen om Følgere. Da det er en uhensigtsmæssigt og bliver udnyttet til at tjene penge af klik bate firmaer.

Derfor lagde jeg videon op. !!

Jeg er ked af jeg ikke fik forklaret det ordentligt.  

Jeg kan desværre ikke hjælp dig med fans og hvorfor du ikke kan se dem. Men jeg ved Facebook løbende arbejder med fans sektionen og der hele tiden kommer små opdateringer.


Det er muligvis der problemet er...for jer...

Jeg ved godt at folk selv vælger at deltage, selvfølgelig vælger de selv at deltage.

Hvorfor vil du have at folk som ikke er interesseret i din virksomhed skal deltage i din konkurrence. De vil nok aldrig købe dine produkter og derfor vil de også have en negativ indflydelse på hvem der ser dine reklamer.

 

For interagerer en person ikke med dine opslag eller dine reklamer, påvirker det Facebook opfattelse af dine opslag negativt.

Facebook er interesseret i at deres kunder er glade og er de ikke glade for dine opslag - vil dine opslag blive frasorteret -

så må du bruge flere penge på konkurrencer osv..

Lidt ligesom en karrusel.  


Det var et godt råd…


Endnu en gang undskyld for jeg ikke forklarede mig ordentligt.. Som påpeget..

God arbejdslyst!!

René

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)