Det er et spændende spørgsmål. Jeg hørte engang et foredrag hvor der var en fra teknologisk Ins. der sagde at disse ivksæ. der søgte penge med (TI)`s hjælp, garanteret ikke ville bruge den million de vandt i lotto, på deres projekt.
Har han ret eller ej?. Jeg kan ikke lade være med at blive lidt gal over sådan nogle udtalelser på egne vegne. Jeg har sommetider brugt alt hvad jeg ejede og havde på projektrelaterede sager.
Jeg gik egentlig ind for at spørge om der var nogen der vidste om man kan lease en licens til solid works, fordi jeg tænkte på at starte med freelance tegning, evt. organiseret i et bureau eller som en lidt formaliseret netværksting. Jeg kan se at der er firmaer der også tilbyder arbejde til freelancere men de vil nok altid bruge deres fastansatte først. Det skulle i givet fald foregå som- hurtigt ind/hurtigt ud -1 -2 eller 3 emner ad gangen.
!00000 forslår- som I nok ved, overhovedet ikke til opstart af noget som helst, andet end måske værktøj til en havemand. Allerede fra dag 1 vil der være udgifter som ikke direkte genererer indtægter. Tidligere kaldt spillemandspenge.
Med 500000 kan man komme igang. (hvis man ikke sætter sig i store faste udgifter). Jeg tror vi alle har mange projekter klar til lottogevinsten.
Og mon ikke vi alle regner med kraftig forrentning (x 3-4) når vi godkender egne ideer.
med venlig hilsen
søren