Jeg er ikke ude på at sprede sladder, men jeg er selv blevet kontaktet af dem. De ville ikke oplyse en hjemmeside eller mail så jeg kunne overveje deres uopfordrede tilbud.
Nu bliver der specifikt bedt om nogle der har erfaringer med firma eller personer - så forstår jeg ikke at firmaer/personer peger på sig selv. Er der flere firmaer som fremhæver sig i tråde som disse så bliver trådene låst og henvist til Amino Freelancer.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg synes du skal tage god tid om at finde den rette. Det er meget vigtigt med tryghed og tillid når du skal ud, for at finde denne rette mand. Det er ikke ''bare noget'' du vælger, for så vil du oftes ikke få det forventede resultat ud af det.
Jeg har selv erfaringer med mellem 50-100 hjemmesider på CV'et. Men desværre har jeg ikke selv tid til at hjælpe dig før februar. Men jeg vil rigtig gerne tilbyde dig en telefonsamtale, hvor jeg kan give dig noget vejledning til hvordan du finder den rette mand, så du bliver mest muligt tilfreds - og det skal jeg ikke have noget for. Jeg kan jo lige så godt hjælpe andre iværksættere når jeg alligevel sidder i bilen.
Du og andre skal altid være velkommen til at ringe på 3136 0737 for noget sparring på dette område - ellers er det altid muligt at booke en ''opringning'' på min hjemmeside.