Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gældssanering & Huskøb

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville høre om hvordan man skal forholde sig vis man vil lave et huskøb efter man har fået en Gældssanering i og har færdig betalt alt dividenter 2015.

ikke fordi jeg vil gemmen det men tænker ville det være relevant at oplyse til kredit foreningen  at man har haft denne, det fremgår jo af mine skatteoplysninger samt årsopgørelse fra 2015.

Jeg tænker selv det vil gavne mig at sige det men vis dette ikke har en relevant til vi lån så tænker jeg ikke at dette skulle oplyses

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da rigtig glædeligt at du efter at være ude af en byrdefuld gældssanering, nu er kommet så meget oven på, at du overvejer huskøb.

Når du i 2015 har overholdt dine forpligtelser og betalt de beløb som skifteretten fastsatte, er du en "fri mand" og skal ikke oplyse om gældssaneringen.

Det er korrekt at hvis nogen modtager dine skatteoplysninger, kan man se der at du har afsluttet en gældssanering i 2015, men jeg mener ikke at du får noget som helst ud af at oplyse om dette.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)