Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ved ikke hvad for et virkesomhed jeg skal starte op, har kommet på mange gode ideer, kan ikke vælge, så håber kan hjælpe

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jonas
Har du læst kommentaren jeg har skrevet på hvad de har skrevet :)

Jeg har gjordt som i siger skrive det ned, prøv at arbejde i det, og jeg få gniste lige så meget som jeg gør med dem alle sammen.

Det med bilen og sikkerhed, ville jeg starte i USA, da man få lov til så meget mere, end en der bare kigger på herhjemme som ikke må noget rigtigt andet end at sige de skal gå væk, og derover er der flere folk der skal ha sådan noget end her hjemme.

Og så bilklubber som du kalder det, det lyder virkligt fedt, men Dvs er det ikke lige det jeg havde i tankerne.
Jeg ville nok egen 4-5 biler til at starte med, så nogen gå ind bestiller den bil i 1dag eller flere dage, endt med chaffør eller uden, men vis man vælger uden er det billiger ja vis der ikke sker noget med bilen.

Tilmeldt 3. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Trine.
Det er fortroligt. Men der er penge til det

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bobjolst:
Hey Jonas
Har du læst kommentaren jeg har skrevet på hvad de har skrevet :)

Jeg læste godt nok, men det må være smuttet ud i svinget igen. Den fejl påtager jeg mig og beklager.

Så er der vist ikke andet fra min side end at ønske held og lykke med hvilket projekt du end måtte endnu ud med :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 3. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas

Hehe det sker for alle ;)

Jeg takker mange gang :) jeg er pt gået gået igang med blomster firma, for at ses om det er det jeg vil starte op, og er snart færdig med at lave alt, så jeg kan starte det op inde i midt København. Dog har jeg også valgt at lave eventkoordinator inde over, fordi min søster vil gerne arbejde med det og hun kan ikke finde nogen jobs med det, så jeg ville give hende et skub/ start på det.

Glæder mig virkligt meget til at starte det op,

Dog støder jeg på meget jeg ikke forstå helt korrekt, men det er begrund af min ordblind hed, med det skal ikke stoppe mig. Så om 2-3år kan jeg se om det overhovedet er noget for mig.

Prøver nok lidt anderledes en andre ville ha gjordt, men det er nok fordi jeg har den gnist for de 6 ting, og svært at vælge. Så jeg ville starte et sted.

Grunde til jeg starte med det, er fordi min far har meget erfaring inde for det fag. Og jeg elsker blomster elsker duft vær morgen, og de er så smukke.

Men skal finde en rådgiver eller en ravsion/rådgiver. Som kan hjælpe med det jeg ikke kan finde ud af.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)