Dato: 22-10-2006 00:51:38
Forfatter: Sassi Jacob O. Schou
Hey allesammen...
Jeg var til åbningen af DubLi torsdag den 19/10. Med de nye samarbejdspartnere ser det omsider ud til at der er seriøst store penge at tjene som ambassadør... med hensyn til dit spørgsmål Dimitri, så bør du overveje paypal som er en af de betalingsløsninger der vil kunne dærre en stor del af det europæiske markede.. du skal huske på, at der mens jeg skriver, kommer tusindvis af eBay kunder over til DubLi, og de fleste af dem allerede er brugere af Paypal...
Vedrørende Brians hentydning til pyramidespil, så vil jeg anbefale ham at læse henholdsvis forbrugerombudsmandens rapport og kompensations planen for det nye markedsførings selskab bag handels portalen: dublinetwork
Som du sikkert vil se, så får du ingen kompensation uden at en ny ambassadør har fået kunder, udover det får man 12x€49,- certifikater til dubli shops... disse kan sælges hvis man ønsker det... eftersom det ikke er alle der har interesse i at have deres egen shop...
Men som Morten er inde på, så ligger der en stor indkomst og venter på den der skriver butikker ind... og med det nye samarbejde med hotdigital.de, ser det ud som om at den shop løsning man får for sine penge, kommer til at lægge fuldt ud på højde med de dyreste løsninger indefor online butiksløsninger...
Med hensyn til mit tidligere indlæg om x-scape og payace, så kommer payace op at køre ganske snart... men du kan jo vælge flere forskellige løsninger som det også er blevet forslået... så vidt jeg selv har kunne læse mig til hos paypal, så kan du modtage diverse kreditkort mod et gebyr...
Til sidst et venligt rå til succes i hvad nu end du måtte begive dig ud i...:
Mangel på kommunikation er den direkte vej til fiasko, jeg håber ikke at du holder dig den samme stil overfor andre mennesker, som du har vlagt overfor mig... og at du tilsyneladende ikke er mand nok til at svare på spørgsmålet om hvad jeg har gjort for at fortjene den slags behandling, tjae... det tegner sgu ikke godt... vil i hvertfald til at starte med fraråde samtlige af de kunder jeg allerede har på DubLi om at handle i din butik, før du har oparbejdet en ordentlig kundevurdering... pas på dig selv dimitri og lev vel med din underlige adfærd...