Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dygtig app udvikler til seriøst projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg er nu nået så langt i min forretningsplan at jeg søger en app udvikler til mit projekt. 

Jeg har brug for et kort uforpligtende møde med dig/Jer, hvor jeg præsenterer Jer for mit koncept og krav til appens indhold og funktioner. Jeg har lavet en wireframe/skitse så du kan se hvad det drejer sig om og få et indtryk af projektets omfang. 
Det er et krav at du, inden jeg præsenterer projektet, underskriver en NDA
Mine forventninger er at du derefter giver et bud på pris og leveringstid for appen, samt at vi diskuterer en arbejdsplan, løbende support osv. 

Her lister jeg nogle af appens funktioner, så du kan danne dig et nogenlunde indtryk:
- Multiplatform; minimun iOS og android. Dette er et af de vigtigste krav.
- to separate databaser, og den ene skal have en betalingsdel tilknyttet. Dvs. at den ene database skal betale for visse (max 2) tjenester i app’en, mens den anden del af databasen ikke skal betale. 
- Fælles for alle i begge databaser, er at de skal kunne oprette en profil. Denne profil skal indholde nogle faste kriterier, hvor profilen fx kan krydse af ”ja” eller ”nej”. 
- en avanceret søgemaskine, der kan søge ud fra faste kriterier og afgrænsninger. 
- Søgemaskinen (frisøgning) skal kunne hente nøgleord fra en tekst i en profil, således at alle der har skrevet dette nøgleord i deres profil, bliver hentet/fremhævet. 
- Søgning via GPS funktion.
- en funktion der matcher profiler, ud fra faste kriterier, og som automatisk sender disse match til de involverede profiler. 
- Plads til en potentielt stor database.

Der er naturligvis mange flere detaljer, som er illustreret i min wireframe. 
Det skal understreges at jeg ikke er interesseret i at kaste en masse penge efter dyrt og overfødigt design. Det er indhold og funktion der er vigtigst her, men det er selvfølgelig noget der skal gå op i en højere enhed. 

Grunden til at jeg ikke lægger denne opgave direkte i udbud, er at jeg skal søge en investor først. 
Mit ønske er jeg får skabt kontakt til en god udvikler nu, så jeg har det på plads, og som jeg stoler på kan varetage opgaven. Hvis dette lykkes, så vil jeg ikke lægge opgaven i udbud senere. Jeg har ligeledes brug for at kunne føre budget og plan for app udvikling ind i forretningsplanen, til præsentation for investor.
Mit projekt er seriøst. Jeg har gjort en del research, og har i dag været til et møde med en uvildig i branchen. De validerer ikke blot min idé, men bekræfter også at dette er det helt rigtige tidspunkt at starte projektet, da vi står midt i et skift i markedet, der ikke er set lignende før(indenfor branchen).  
Derudover er konceptet afprøvet i England(med få forskelle fra mit eget), med stor succes igennem flere år. 
Der skal derfor rykkes på dette hurtigst muligt, hvorfor jeg foretrækker en udvikler der har mulighed for at arbejde fuld tid, og levere indenfor en overskuelig fremtid. 


Jeg ser frem til at høre fra dig :)
Spørg endelig løs, hvis du mangler oplysninger. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)