Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af vare - før erhvers konto?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står i den situation´at jeg er ved at starte virksomhed, og dertil skal jeg selvfølgelig ha mig en konti til dette. Desværre tager danske bank røven ud af bukserne for dette, så min bank er ikke til hjælp - og jeg skal derfor andetsteds for at finde dette (bliver nok nordea, hvis jeg ikke finder noget billigere).

Mit spørgsmål går på, om det er muligt for mig at bestille vare - trods jeg ikke har en erhvers konti noget sted - jeg ved godt det er fysisk muligt for mig at bestille. Men som jeg fik det oplyst af min bank (danske bank) vil de ikke ha man bruger sin konti til erhverv punktum.

Situationen er jeg gerne vil ha min bestilling igang, da der godt kan gå en rigtig god rum tid før varerne er klar til levering.

Så hvad gør jeg :)?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:46

Personligt synes jeg det er hastværk - for du skal jo ha den bankkonto på plads - og enten kan man det på nogle dage eller - det tager hulens lang tid

I alle fald - ja du kan lægge ud selv - Hvis du har personlig virksomhed som mellemregning udlæg/indskud ejer - og som selskab mod kortfristet gæld i selskabet til dig

Det du ikke må er den modsatte vej i et selskab. 

Jeg ville sætte fuld knald på at få banken på plads i alle fald - og ja - det koster nok i alle banker og de vil givet også forvente at du flytter alt privat samtidigt - Lidt om at få "bank" 

https://www.facebook.com/jhannover/videos/10154411568204787/ 

vh John Hannover

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:09

Du bestiller bare. Husk at gøre det i firmaets navn. Det er privat udlæg, som du kan udligne, når du får din konto og har penge på den.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)