Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crowdfunding på nettet til ny virksomhed. Hvilke regler gælder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 8420, Knebel
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil have bygget Danmarks største digitale modeljernbane og derfor skal jeg have rejst 5 millioner kroner. Pengene skal skaffes ved, at man køber en eller flere andele i virksomheden. 1 andel = 1/5.000 del af virksomheden.

Som medejer får man nogle fordele, men ejerskabet giver også lige ret til overskud i virksomheden.

Hjemmesiden hedder www.MJB8544 og her opfordrer jeg folk til at investere. Må jeg overhovedet det?

Hvis man må, vil en investor så hæfte for mere end sit indskud, hvis det går galt?

Hvad har jeg ellers overset?

Fra 8420, Knebel
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 8420, Knebel
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesideadressen er www.mjb8544.com Jeg beklager skrivefejlen.

Ja, det er mange penge, men jeg har et godt kendskab til markedet og jeg har naturligvis undersøgt mulighederne for, at projektet kan udvikle sig positivt. Med ca. 9 millioner mennesker boende indenfor rimelig køreafstand, en nybygget letbane og knap 1 million hotel- og campingovernatninger i Århus om året, får man næppe et bedre grundlag for at etablere virksomhed indenfor oplevelsesøkonomi.

Desuden er selve interessen for modeljernbaner stigende, ikke mindst takket være den digitale teknologi, der giver omfattende muligheder. I øvrigt ligger vores nærmeste konkurrent i Hamborg.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)