Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af ressourcestyringsværktøj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter et godt og billigt ressourcestyringsværktøj, og ville høre om I kunne anbefale nogen, da jeg ikke selv har det store kendskab til, hvad der eksisterer af muligheder.

Værktøjet skal reelt set kun bruges til at formidle arbejdsopgaver til ca. 80 medarbejdere. Alle er ikke lige IT-kyndige, så det skal være simpelt og intuitivt at tilgå,

Da organisationen lige er overgået til Office 365, tænker jeg, at det vil være oplagt at Project Server. Jeg har dog intet kendskab hertil, så del endelig jeres erfaringer med dette eller andre programmer.

Ser frem til at høre jeres anbefalinger! :-)

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  eWay-CRM - Org. 999236340 Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei.

eWay-CRM er et godt CRM-system som er bygget inn i MS Outlook. Systemet har blandt annet en modul for prosjektstyring. Denne modulen tror jeg sikkert kunne brukes til resursstyring. Om det blir en billig løsning eller ikke avhenger av hvordan du har tenkt deg at dette skal fungere.

Dersom din formidling av arbeidsoppgaver skal skje ved hjelp av e-post fram og tilbake mellom deg og dine kolleger, så ser jeg for meg at du kan benytte eWay-CRM som en slags prosjektplass, hvor kolleger er dine kunder. Da vil du kun ha behov for én lisens.

Dersom du og alle dine kolleger skal dele all informasjon (e-post, dokumenter, journaler og kalender) så vil du ha behov for én lisens pr bruker.

eWay-CRM finnes i 2 utgaver; Free og Premium. Free er gratis, men med en begrensning på 500 MB lagringsplass på vår server. Den har samme funksjonalitet som Premium.

Ta en titt på www.eway-crm.no. Send meg gjerne en e-post dersom du har spørsmål.

Vennlig hilsen

Stein Eksveen

stein.eksveen@eway-crm.no

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)