Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du være interesseret i denne løsning til social medie management?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 9
Fra  SocialVA Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er et social medie bureau, der arbejder hovedsageligt på det amerikanske og engelske marked. Vi har dog i et stykke tid rodet med ideen om at lave en løsning, der ville passe til det danske marked.

Vores fokus ligger på både management og markedsføringFacebook, Twitter og flere af de andre sociale medier.

Servicen lyder som følgende:

Originale opslag på Facebook og Twitter hver dag. opslagene vil fokusere på at skabe engagement hos dine følgere og øge rækkevidden for din virksomhed. Hver uge vil dine produkter eller services blive promoveret på din side, så der fastholdes et fokus på at konvertere salg.

Servicen vil selvfølgelig være 100% dansk og vi samarbejder med dig for at tilrettelægge strategien for vores indsats og sætte nogle klare mål. Hver måned sørger vi for at opdatere målene.

Hvis du har noget, der skal deles, så kan du altid kontakte os, og så sørger vi for at det bliver gjort klar på både Facebook og Twitter.

Pris: Vi vil starte servicen til kr. 1.500 ex. moms pr. måned.

Ville du være interesseret i sådan en service? Hvordan er prisen i forhold til servicen? Har du nogen spørgsmål eller kommentarer?

Ville du være interesseret i denne service?

  • Interesseret (42,9%)
  • Ikke interesseret (57,1%)
  • Totalt antal stemmer: 14
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

HejSmile

 Det lyder rigtigt interessant!!

I siger i vil markedsføre vores/mine produkter på Twitter og Facebook, når jeg hører markedsføre produkter med opslag, bliver jeg lidt tøvende For Facebook og fx Twitter opslag om mine produkter falder hurtigt igennem.

 

Der er mange om slaget og der umiddelbart ikke nogen der går ind på en Facebook side for at se mine opslag om mine produkter. Som udgangspunkt er det for kedeligt og intetsigende. For mine kunder.

Dog ville det være mere relevant for dem, hvis jeg lavede opslag med reel værdi for dem og ikke kun for min virksomhed. Ved at skabe værdi for mine potentielle kunder optjener jeg rettigheden til at sælge mine produkterne til dem.

Hvilke metoder vil i bruge til at markedsføre fx min butik?Wink

God arbejdslyst!!

Rene

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 9
Fra  SocialVA Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Tak for dit spørgsmål.

Promoveringen af dine produkter vil ske i forbindelse med opslag, der fokuserer på at engagere dine kunder/følgere på Facebook og Twitter.

De opslag skal være interessante og delbare for dine følgere, så de vælger enten at like, kommentere eller dele opslaget og dermed øge din rækkevidde og EdgeRank, som Facebook kalder deres algoritme.

Med den øgning kan vi så nå ud til flere med opslag om dine produkter. Disse opslag vil selvfølgelig stadig fokusere på at være engagerende, men vil inkludere referencer og evt. links til dine produkter for at øge interessen.

Direkte salgsopslag har meget lav relevans gennem sociale medier, og derfor er det stort set kun i forbindelse med udsalg og særlige promoveringer, at vi vil benytte os af direkte salgsopslag. Alt andet vil være baseret på at interessere og engagere dine følgere.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder interessant og fornuftigt. Jeg ser desværre ofte at folk ikke forstår social marketing.

Jeg vil dog mene at det hurtigt bliver irrelevant at lave opslag om produkter selv om det ikke r salg.

Hvad med at tale de interesser en målgruppe har og derved opbygge en relation med de potentielle kunder.

Så når kunden skal bruge det køkkenudstyr jeg har. Forhåbentlig vælger min butik fordi jeg taler om det de synes er interessant.

Vil det også være noget i arbejder med?

Det fremgår nemlig ikke?

God arbejdslyst!!

Rene

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 9
Fra  SocialVA Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen René,

Det er mig, der har formuleret det forkert. Servicen vil hovedsageligt bestå af opslag, der udelukkende fokuserer på at engagere dem, der følger din virksomhed og få dem til at interagere med opslaget, så det når ud til flere folk.

De eneste opslag, der vil indeholde dine produkter er omkring 1 pr. uge. Og det kan selvfølgelig være endnu færre, hvis det er det vi aftaler.

Det vigtigste ved servicen er at vi leverer opslag, der kan sprede sig hos dine følgere, fordi de finder det interessant, og som du selv skriver, vil huske dig og din virksomhed, når de endelig skal bruge dit produkt.

Opslagene med dine produkter vil stadig skulle være interessante, og skal minde dine følgere om, hvad det nu også er du sælger. Hvis du sælger køkkenudstyr, men de kun husker dig for alt muligt andet, så er det ikke sikkert, at de handler hos dig. Derfor anbefaler vi et let fokus på at profilere produkter og services ved siden af de opslag, der fokuserer udelukkende på at være interessant for dine følgere, så din publikum øges.

Jeg håber, at mit svar uddybede servicen og svarede på dine spørgsmål.

Venlig hilsen

Anders

SocialVA

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 9
Fra  SocialVA Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Opsvinget,

Du kan bruge Hootsuite til at planlægge dine opslag, og dem bruger vi selv. Men Hootsuite laver ikke dine opslag og udgiver dem på din side for dig. Det er det, vi gør. Vi sørger for at jeres Facebook og Twitter sider altid er aktive og interessante for jeres følgere og kunder, så de køber jeres produkter, når de på et tidspunkt skal bruge dem.

Jeg håber, at det forklarer forskellen på vores service og Hootsuite.

Venlig hilsen

Anders

SocialVA

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en PB social :)

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville bare ind til benet med jeres service, fordi jeg synes det var meget standart smøre i lirede af og det synes jeg i skal overveje om er den rigtigt retning i forhol til at fange jeres kunder. 

Fortæl dem helt spcifik hvad i vil gøre, det er som om i gemmer info for ikke afsløre formelen til kunden. 

Hvis kunden er interesseret i den service i tilbyder er tid en faktor. 

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 9
Fra  SocialVA Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak, René.

Vi er selvfølgelig interesserede i, at hele servicen bliver beskrevet ordentligt, så det er nemt at se præcis, hvad den kan være med til at gøre for en virksomhed.

Venlig hilsen

Anders

SocialVA

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)