Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SRP om iværksætteri

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg går i 3.g, og skal skrive min SRP (tværfagligt studieretnings projekt-opgave). 
Jeg skal skrive om iværksætteri under samfundsfag og matematik. Matematikken har jeg på A-niveau så det skal fylde en del og være på højt niveau.
Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg kan vinkle iværksætteri så jeg får disse fag med bedst muligt.

Er der nogen herinde der har skrevet SRP om iværksætteri? Har i idéer til hvordan jeg kan gribe det an?

Jeg SKAL ikke skrive om iværksætteri, men det er en stor interesse så jeg vil rigtig gerne skrive om det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tage

I og med at din sammenkobling er med matematik, så vil jeg anbefale dig at arbejde med grafer for iværksætteri. Iværksætterindblikket fra Fonden for Entreprenørskab kunne hjælpe dig. 

Se her: http://www.ffe-ye.dk/media/784726/ivaerksaetterindblikket.pdf 

Og siden du også har samfundsfag, så kunne du tage udgangspunkt i de økonomsike drivkrafter, dynamiske effekter osv., som iværksættere sætter gang i. 

Ideerne er mange. Der er også mulighed for matematiske fremskrivninger af både antallet men også af betydningen af iværksættere i DK. :-) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)