Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger medarbejder og leverandør i Ukraine inden for møbelproduktion og træ bearbejdning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner

Jeg arbejder for et forholdsvis stort firma. Vi har omkring 400 medarbejder på verdensplan, bla Denmark, Kina og USA. Vi har nu opstartet produktion i Ukriane nær Lviv. Hvor vi producere sofaer, sovesofaer, stole og andre mindre møbler. + bla emner i massiv træ så som eg og bøg.

Vi laver selv blindstel i fyrretræ til polster møbler. Vi har tilskæreri, sy afdeling, polster afd. pakning osv.. Altså en komplet møbelfabrik

Jeg står for koncernens produktudvikling og mangler nu kompetente medarbejder og underleverandør i Ukriane. Eller medarbejder i DK som kender til Ukraine og evt taler ukrainsk. 

Mit mål er at finde:

En person med speciale indenfor metal og flair for indkøb og produktion af dette.

En person med speciale indenfor træ og flair for indkøb og produktion af dette.

En person som kan lave kalklutioner og har forståelser for optimering af spild.

Flere personer med faglige færdigeheder indenfor møbler produktion, møbler opbygning, viden om tekstil/læder, sy og sy-snit færdigheder.

Person med færdigheder indenfor Solid works, auto cad eller andre 3D programmer. Adobe Illustrator, Adobe photo shop.

Derudover er jeg interesseret i at finde metal leverandør samt underleverandør til møbel komponenter. 

Vh Emil

Tilmeldt 1. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg kom tilfældigt på dit opslag i går. Jeg kan måske hjælpe dig med at finde en metal underleverandør i Ukraine, men det kommer an på hvilken typer metal har du interesse i, og i hvor stor mængde. Jeg er selv fra Ukraine, men bor i Danmark, derfor har jeg nogle forbindelser i Ukraine, som måske kan hjælpe dig.

Mvh

Inna

Tilmeldt 7. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil 

Jeg kan se indlægget er gammelt, men lykkes det dig at finde en metal leverandør i Ukraine? 

Vh. Rasmus 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)