Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor-fup ??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige starte med at sige at jeg syntes at Amino er et fint forum og at det kan være inspirerende. MEN ..... Efter at være kommet temmelig langt på min vej til at starte en virksomhed op, manglede jeg som så mange andre kapital. Jeg tænkte at Amino måske kunne være stedet og efter at have læst annoncer fra både låntagere og långivere blev jeg overbevist. Jeg skulle have en annonce på Amino. Jeg ventede nu spændt på respons. Stor var min skuffelse da den første respons var : "Jeg er måske interesseret. Hvad gør vi nu ? ". Jeg var temmelig rådvild. Jeg var jo ny her og vidste ikke hvad der nu skulle ske. Jeg skrev og spurgte hvem vedkommende var og hvor stor interesse der var for at hjælpe mig. Svaret var : "Vi kan mødes så vil jeg fortælle hvem jeg er og hvad jeg vil". Nu ved jeg ikke med jer herinde, men jeg vil godt vide lidt om hvem jeg mødes med og om hvad dagsordenen er for sådan et møde. Men vedkommende nægtede at fortælle mere, men var MEGET interesseret i et møde. På mig virkede det fordækt og ikke særligt seriøst. Den næste henvendelse var fra et amerikansk finanserings-selskab, der med en google-oversat mail, ville have mig til at skrive tilbage. 

Undrer mig lidt over at Amino ikke på nogen måde validere de såkaldte investorere, mens os der mangler kapital skal betale for en annonce. Syntes måske at det ville være meget fair at også en seriøs investor skulle betale for at oprette sig. Derved kunne man luge lidt ud i de useriøse. Må indrømme at jeg blev temmelig skuffet over Amino.

Er jeg den eneste der har oplevet dette, eller er det meget normalt ? Når jeg læser herinde så er alt jo fryd og gammen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om Amino kan "scanne" investorer - det er nok meget vanskeligt - men det korte svar er, at der er svindlere, også på Amino. Folk der vil hente oplysninger, tage penge for at skrue investering sammen - skal lige have xxxx antal kr den anden vej først

Det er svært at gardere sig som udbyder. Jeg tror det må den som skal bruge investor, som skal stille lige så store krav til investor, som investor stiller til en selv. Hvad man får, vil ofte afhænge af hvordan man udfører ansøgning OG reaktion man giver de svindlere som desværre findes.

Der har været en med M i navnet som har været meget aktiv og som mange har advaret mod desværre, men der er givet flere "hajer"

Heldigvis er der også masser af seriøse og mange gode resultater

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)