Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkelabels.dk moms?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 16
Indlæg ialt: 16
Fra  Batteriforsyning.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der hurtigt kan fortælle mig om priserne i prislisten på pakkelabels.dk er incl. eller excl. moms?

Da det jo er B2B tænker jeg det er ex moms, men så er priserne lidt høje, så jeg håber det er incl. :)

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der moms på pakkelabels?

"Både og. Forsendelse fra privatperson til privatperson samt fra virksomhed til privatperson er momsfri med Post Danmark. Det gælder naturligvis også Post Danmark-pakkelabels købt hos os. Det betyder, at du kun betaler moms af vores håndteringspris på Post Danmark-pakkelabels. Bemærk dog at forsendelser til udlandet med Post Danmark, der sendes via DPD Classic, bliver pålagt 25% moms. Hos andre speditørforretninger bliver salgsprisen tillagt 25% i moms. Dette gælder også hos GLS. Det vil sige, at du betaler moms af hele købsprisen for GLS-pakkelabels. Håndtering er altid inkluderet i de priser, du ser i prislisten."

Direkte kopiret fra deres FAQ: https://www.pakkelabels.dk/faq/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias M:
Forsendelse fra privatperson til privatperson samt fra virksomhed til privatperson er momsfri med Post Danmark
fra virksomhed til privatperson KAN det være momsfrit ved korrekt brug af udlægsordningen MEN den udgår 1/1-2017 og så skal virksomheder lægge moms på alt fragt/porto til kunderne

Man kan tilføje, at de nye frankeringsmærker til quick breve, modsat alm frimærker, også er pålagt moms fra postNord 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)