Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip om iværksætternetværk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et formaliseret iværksætternetværk i Århus, som i øjeblikket udvider og er igang med at lave netværksgrupper over hele landet.

Blot et tip!

Jeg har forsøgt at kopiere invitationen ind, men det gik ikke! I kan dog skrive jeres e-mail her og så kan jeg sende en invitation direkte. Der er netværksaften i Århus den 30. januar og det afvikles hos KPMG og omhandler SPEEDNETWORKING og et foredrag omkring input til en effektiv forretningsplan og ikke mindst, faldgruber for en iværksætter!

Er noget interesseret i at være drivkraft bag en gruppe i eget området, så hører vi meget gerne fra dig/jer på janet@evat.dk

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:35

Hvad er forskellen i forhold til andre nætværk, hvad er ideen med netop dette?

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 16:53

Det skal lige siges, hvis ikke det fremgår tydeligt, at jeg er med i dette netværk. Inden opstarten i sommers så havde jeg og flere af de andre søgt efter lignende netværk, netop fordi vi var mange der eksempelvis søgte sparring omkring emner som:

*  Skal jeg have en revisor lige fra starten - og hvis ja, hvad koster sådan en?
*  Hvordan markedsfører jeg mine produkter eller ydelser - sparring med andre omkring hvad de gør lige nøjagtigt?
Salg generelt - hvordan pokker sælger jeg... hvad skal jeg sige... hvad gør de andre små iværksættere?
*  Kan jeg selv stifte mit selskab eller skal der en advokat ind over?
*  Behøver jeg et CRM og/eller CMS system og hvad vælger man - eller kan man gøre andet end køre med et system?

Ambitionen var simpelthen fra starten, at vi alle skulle have et sted at mødes og sparre og erfaringsudveksle omkring alle mulige og umulige ting. Det var der ingen af os der kunne finde andre steder. Vi kunne finde en masse hjælp blandt andet hos Start & Vækst, men det var bare noget helt helt andet at mødes personligt med andre iværksættere.

Vi har fået henvendelser fra interesserede, men som sidder andre steder i landet og derfor er vi ved at etablere grupper andre steder i landet, fordi der er helt klart en efterspørgsel fra et formaliseret og etableret netværk. Mange gange sker der det, at man mødes nogle gange og så løber det ud i sandet - fordi der mangler en ildsjæl der gider (og har tid til) at arrangere aftenerne, finde foredragsholdere, sørge for mad/drikke, sende invitation ud og sørge for tilmeldinger kommer ind. Så jeg tror der ofte startes grupper, men desværre er det HARD WORK og derfor lukker de ned indenfor overskuelig fremtid (desværre). Det ønsker vi at ændre på!

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:54

kunne da godt tænke mig at høre nærmere hvis der starter noget i KBH, men med tanke på hvordan mit 2008 ser ud til at blive, så bliver det ikke mig der er "ildsjælen" der kører løbet.  

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 11:09

Hej Jesper,

Du er hurtig (linkedin) :)

Jeg gemmer dit navn og vender tilbage til dig snarest! Vi har en medarbejder der starter op på mandag, så der går nok lige nogle dage inden hun er inde i sagerne (optimisme er jo en skøn ting) og du hører helt klart fra os igen!

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 11:33

i lige måde. :)

Har en lidt langsom formiddag, men der skal nok komme fart på senere, det plejer der.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:21

jeg bor lidt udenfor århus

og er frisk på at mødes og snakke iværksætteri

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 12:44

Hejsa Folkens

Vi kommer gerne og afholder SPEEDNETWORKING for jer/sammen med jer hvis i har interesse heri?

Find evt et godt sted i lokalområdet, og nogle interesserede mennesker -så dukker vi op...

For de af jer som ikke ved hvad Speednetworking er, kig da her http://www.speednetworking.dk/tilmelding.html - hvor du som bor i nærheden af københavn kan komme GRATIS  - da du er aminodebattør:-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)