Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er igang med at skrive kontrakt med en udenlandsk distributør selskab - Vil ha' hjælpe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg troede at de ville ha' mit VAT (CVR) man det siger ud til at det er noget andet? 

  • Based on Liability Insurance policy, we will start to cooperate with your organization upon receiving of your company registration charge.
  • As we have confirmed you earlier, we will be permitted to start cooperation with your organization upon receiving of your company registration charge against our proforma / invoice.

Jeg forstår ikke helt hvad de spørger om her?

 

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

TheBanker:

 Jeg troede at de ville ha' mit VAT (CVR) man det siger ud til at det er noget andet? 

  • Based on Liability Insurance policy, we will start to cooperate with your organization upon receiving of your company registration charge.
  • As we have confirmed you earlier, we will be permitted to start cooperation with your organization upon receiving of your company registration charge against our proforma / invoice.

Jeg forstår ikke helt hvad de spørger om her?

 

Du skal betale et etableringsgebyr. 

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten du har vel ikke underskrevet en engelsk kontrakt med dine engelsk kundskaber:)?

Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det okay jeg sender dig en PM

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)