Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor/feedback

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der et sted eller man kan gå hen og få en snak og lidt feedback når man arbejder på et projekt/ide/ i mit tilfælde webshop. Jeg tænker forretningsidé og hvordan kommer man videre etc. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhm... Amino?

Udover Amino så har de fleste kommuner nogle såkaldte "væksthuse" - vi har i Silkeborg f.eks. ErhvervSilkeborg, der hjælper nyopstartede - eller dem er på vej til at starte - virksomheder. Jeg tror også, din kommune har. Google dig evt. frem. 

Eller også så prøv Amino - hov, det har jeg vidst sagt....

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet ?

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper: Ja jeg har hørt om væksthuse m.m. tænkte bare at da min ide/plan kommer til at foregå i Asien så var det måske så som så viljen til at hjælpe, da det jo ikke kommer til at skabe vækst her i landet.

Jesper: Jeg er i København. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jholk:

Kasper: Ja jeg har hørt om væksthuse m.m. tænkte bare at da min ide/plan kommer til at foregå i Asien så var det måske så som så viljen til at hjælpe, da det jo ikke kommer til at skabe vækst her i landet.

Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg er dog stadig overbevist om, de med glæde vil hjælpe dig. Hvis du har et konkret spørgsmål, så tag kontakt til nogle iværksættere, der har prøvet at etablere et brand eller lign. i Asien - er du konkret, ydmyg og præcis ska´ du nok få svar; selv fra de travleste iværksættere. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)