Du kender din egen forretning bedst og ved hvad du evt. kan give i rabat. Derfor har vi ikke noget krav til hvilken rabat du vælger at sætte. Men det er selvfølgelig altid en god idé at kigge på de aktive butikker for at se hvor du ligger.
Ang. antal ordre så er det meget forskelligt - jeg vil ikke love dig noget. Men jeg vil sige at alt lige fra 0 - 200 ordre er muligt når man er en ny butik. Men som sagt der er ingen risiko og det koster dig kun noget hvis du sælger.
Enten er du talblind, eller også skulle du prøve at læse det du selv skriver FØR du trykker på SEND-knappen.
Som der står var der i uge 13-2008 ca. 500.000 SIDEVISNINGER.
Til sammenligning havde Den blå avis ca. 20.000.000
I øvrigt er annoncering GRATIS, så at det skulle være umoralsk at lokke annoncører til, kan jeg ikke lige se. Alle vil vel gerne have så mange besøg og så mange annoncer som muligt. Det er den eneste måde at vokse på. Men du ser måske helst at Den blå avis får lov til at beholde sit "monopol" på annoncer, så du og andre kan få lov til fortsat at skulle betale for annoncer?
P.S.: Af hensyn til tonen herinde på Amino vil jeg ikke svare på flere indlæg, som udelukkende er skrevet for at tilsværte andre.
Håber du får en rigtig dejlig dag i det gode sommervejr.