Hej Jeg vil lige høre om i kender en måde at bruge samme betalingsgateway til flere forskellige webshops. Hvis man bruger PBS er dette vel ikke muligt, og kræver som minimum en indløsningsaftale pr. domæne ikke? |
Samme betalingsgateway til flere forskellige webshops?
|
/Jens |
Ja jeg ved godt at deet kan lade sig gøre at sætte op til at betalingen kommer flere steder fra, hvis du fx bruger quickpay og lignende, men kan man også gøre dette hos PBS's egen gateway? Det nemmeste bliver nok at jeg lige kontakter dem, jeg kan høre på svarende at i også vakler lidt i det spørgsmål ;-) |
Så fik jeg snakket med PBS og det kan godt lade sig gøre at bruge den samme gateway på forskellige sider, det eneste der skal være 100% klart det er hvilket firma pengene bliver betalt til, dette SKAL altså være et samme på de forskellige websites/shops. |
Fedt skal man bare kontakte dem hvis man skal hae det laet sådan? Jeg haar nemlig også spurgt dem og der sagde de bare at jeg skulle have 2aftaler og så sagde min gateway at jeg skulle hae en for vær :) Så hvem skal jeg kontakte vis jeg også vil have det sådan |
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Hej Jeg ringede til deres internet indløsningsaftale afdeling, her snakkede jeg først med en af konsulenterne/sælgerne her, men efter at have spurgt en til nogle tekniske spørgsmål sendte de mig videre til en mand som talte enten svensk eller norsk, fik desværre ikke navnet, da jeg ikke mente det ville være et problem. Der skulle altså ikke 2 aftaler til, det er bare et krav at det er det samme firma der har samme 2 websites, og så snakkede han om noget med en lighed på produkterne. Jeg nævnte nemlig at vi ville bruge det hvor vi havde flere websites indenfor nogle forskellige varegruppe men indenfor samme branche. Det er et must at det er samme juridiske virksomhed bag begge websites, og at dette står anført klart og tydeligt når du kommer til betalingen. Og ja som jeg forstod så kontakter du dem bare om det, så anfører de bare det ekstra website på din allerede eksisterende aftale. |
Du kan også sagtens lave payment.dithovedfirma.dk og lave to webshops med forskellige domæner der henviser til payment.dithovedfirma.dk, dette gør gratisdns blandt andet. |