Hej, Hvilket program bruger du/I til arbejdskalender? Jeg er personligt ved at være godt træt af Outlook. (sidder på en Macbook). Med venlig hilsen Martin |
Outlook, virker helt fint her.
Hvad er du da træt den ikke kan?
Hej, Hvilket program bruger du/I til arbejdskalender? Jeg er personligt ved at være godt træt af Outlook. (sidder på en Macbook). Med venlig hilsen Martin |
Outlook, virker helt fint her. Hvad er du da træt den ikke kan? |
Hej Martin, Google Calendar! :) Jeg har det også på telefonen, og det spiller bare... Burde også virke fint med MacBook... Vh, |
Meal4U.dk: Bestil Pizza, Fastfood & Take Away Online
Hej Martin Hvis du har en iPhone tilsvarende med Mac, så vil jeg anbefale dig at bruge Appels egen kalender - den virker fint for mig, og det, du skriver ind på telefonen, ses også på din Mac. |
Furthermore, saa er der rigtig mange webapps som har integrering med Google Calendar. Gmail og Google Calendar fungerer selvfoelgelig upaaklageligt sammen (medmindre du ogsaa bruger Outlook til emails). Du kan sikkert opsaette Google Calendar i Outlook. |
Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting
Jeg bruger Google Calendar, og Docs, Sheets, Slides etc. Jeg har slet ikke Office installeret, jeg foretrækker at køre det hele i browseren. Det gør det også nemmere at have adgang til mine mails og docs, da jeg har tre Macs jeg bruger. |