Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få styr på sine papir.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jun 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne mennesker, jeg er igang med at få styr på 5-6 års sygdom, igennem disse år har jeg skreven alt alt alt for mange ideer ned iflg min dejlige kone. Derfor har jeg bare smidt i poser, når bunken blev for stor, for når jeg fik en ide røg den på det første stykke papir og derfor ser mit kaos nu sådan ud.

Mange af mine ideer er til markedet som ikke udnyttes herhjemme og skal derfor undersøges til bunds om man kan tjene lidt håndøre ved en webshop.

Men nu skal det os på pc'en, men hvilken program der lige passer en som mig bedst har jeg ikke en fløjtende ide om og modtager gerne råd her, for er igang med at skrive lidt ned på et note, men nu er listen så lang at jeg mister overblikket.

Mvh og go søndag

Shama 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 114
Fra  Inca Copenhagen I/S Skrevet kl. 10:15

Til overblik er Trello.com et godt og gratis stykke værtøj, du kan sætte op så det passer dig bedst.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:26

Jeg ville nok prøve at lave nogle forslag til kategorier, så alt ikke bare var tastet ind fra en ende af. Brug gerne flere kategorier til den enkelte ide ifa stikord, f.eks "plastik" og "dukker" og "legetøj". Så har du måske grupperet ideerne lidt og kan derved måske nemmere sammenfatte de, som er ens.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:00

Hej Thomas

Sikke da et struktureret overblik du har over dine papirer..... Ironi kan forekomme :)

Ej. Jeg vil anbefale dig at gå dem allesammen slavisk igennem og evt. fordele dem i overskuelige mapper eller lign. Det kan være, at du også finder nogle stykker papir, der egentlig godt kan blive smidt ud - så sparer du det plads.

Men alle de ideer - kan én af dem ikke blive til en succesfuld forretning? Jeg vil da personligt udvælge mig nogle ideer, og så få andre folks mening ind efterfølgende - så derefter vælge en ide, som du bestemmer dig for at føre ud i livet og gøre til en milliardvirksomhed.

Held og lykke. :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)