Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af eget tøjmærke!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino-medlemmer!

Jeg er en ung fyr, som brænder for at starte mit eget tøjmærke op, men jeg ved desværre intet om de faser man skal i gennem.

Derfor ville jeg høre, om nogen af jer kunne skære faserne ud i pap for mig, og fortælle mig hvad der evt. kunne være en god start på eventyret.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Til at starte med, så skal du være opmærksom på, at der findes hundredevis - hvis ikke tusindevis - af tøjmærker i DK med tilsvarende webshop. Jeg mener; se blot her på Amino, hvor ofte folk laver et indlæg op, at de gerne vil starte en webshop, der sælger tøj, eller de vil starte deres eget tøjmærke.

Men der er selvfølgelig en masse ting, der skal på plads, før du kan starte. Hvordan bliver webshoppen lavet og af hvem? Hvilke designs vil du? Hvordan skal dit tøj trykkes? Hvordan vil du markedsføre dig, så folk kender dit produkt?

Alle disse spørgsmål kan du sætte ord på i en forretningsplan - så det er et godt sted at starte. Hvis du følger denne forretningsplansskabelon fra virk.dk, så er det super nemt at skrive en forretningsplan: https://forretningsplan-basis.virk.dk

God vind. :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hjælpende svar!

Men kan man ikke få et mindre parti hjem? F.eks. 5-6 stykker?

Og hvor er de billigst at få hjem? 

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret! :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Informati0n:

Tak for det hjælpende svar!

Men kan man ikke få et mindre parti hjem? F.eks. 5-6 stykker?

Og hvor er de billigst at få hjem? 

5-6 stykker... Det er ikke mange producenter, der vil starte en producering for det antal.. Du skal have i mente, at det, der er dyrest for en producent, er at starte produktionen. Så jo større ordre, jo billigere, nemmere og hurtigere for dem. Når der skal trykkes nyt tøj, skal det manuelt sættes igang med design osv.... Men hvis det er et stykke tøj, der bare skal produceres 100.000 af, så kan maskinen bare få en ordre og trykke solen sort. Det er - som sagt - billigere, nemmere. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et gratis råd der kan spare dig for en masse penge: Drop det.

Søg ind til en af de der allerede er i gang (stor eller lille virksomhed) - som sælger - som designer - som picolo - som P vagt eller .... og så få den vej igennem noget fornemmelse af hvordan man gør.

OG så gør dig dine egne tanker.

Det er dybt dybt uansvarligt overfor dig selv og din omverden hvis du vil starte på noget du har "ingen anelese" om - og så basere opstarten på viden samlet i et forum.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)