Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indløsningsaftale - jeg havde styr på det, men nu er jeg kommet i tvivl

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg sidder og er ved at lave et etableringsbudget + driftbudget, og skal bruge en pris på indløsningsaftaler.

Og jeg er nu blevet en smugle forvirret fordi jeg har læst og læst, og mindes (mener det er på amino) at Nets og Teller var 2 forskellige ting? Men på Nets nævner de at de har en samarbejdsaftale med Teller. Så vil høre om det blot er Teller jeg skal lave en aftale med hvis jeg ønsker at kunne tage Dankort, VISA/Dankort og MasterCard?

Pris kan jeg heller ikke blive klog på længere midt i forvirringen (og egentlig det jeg jo er på udkig efter)
Oprettelse - 1250 ved nets (men er det så faktisk Teller de 1250 betales til for de ovennævnte kort kan bruges, eller er der yderligere udgifter?)

Er der nogle md.lig udgifter, i form af abonnement eller lign. i den forbindelse?

Egentlig så søger jeg konkret udgifterne i forbindelse med indløsningsaftale der rummer (Ren) Dankort, VISA/Dankort og MasterCard

(Gateaway har jeg styr på med den forventede webshopsløsning)

Hilsen en forvirret mig Smile

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:20

Hej Louise,

Nets og Teller er forskellige ting. Nets er til det rene dankort, og Teller til de internationale kort. Du kan se priserne på de to indløsere her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/nets-teller.asp

Der findes billigere alternativer til Teller. Selv bruger Jeg ClearHaus som ikke koster noget i oprettelse og abonnement. Til gengæld tager de 1,45% af omsætningen.

Du kan regne ud hvad der er billigst ved at bruge http://kortgebyr.dk

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:24

Hej PashminaWear

1000 tak for tippet! :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)