Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underskud virksomhedsordning...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har her på falderebet kigget selvangivelsen igennem igen og er kommet til at undre mig.

Jeg har i virksomheden haft et underskud på ca 80.000 i år og havde i virksomhedsordningen opsparet ca. 160.000. Det giver god mening at underskuddet skal dækkes af det opsparede overskud, men når jeg udfylder rubrik 151 med det der svare til underskuddet får jeg at vide at feltet som minimum skal udfyldes med 160.000.

Findes der en god forklaring på at det er nødvendigt at jeg laver overskuddet i virksomheden i år?

Med venlig hilsen...

Thorbjørn

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorbjørn Jørgensen:

Hejsa

Har her på falderebet kigget selvangivelsen igennem igen og er kommet til at undre mig.

Jeg har i virksomheden haft et underskud på ca 80.000 i år og havde i virksomhedsordningen opsparet ca. 160.000. Det giver god mening at underskuddet skal dækkes af det opsparede overskud, men når jeg udfylder rubrik 151 med det der svare til underskuddet får jeg at vide at feltet som minimum skal udfyldes med 160.000.

Findes der en god forklaring på at det er nødvendigt at jeg laver overskuddet i virksomheden i år?

Med venlig hilsen...

Thorbjørn

Har du flueben i rubrikken om at du stadig ønsker at anvende virksomhedsskatteordningen. For hvis du ikke længere anvender ordningen (eller kan anvende ordningen) skal hele det opsparede overskud i princippet ud til beskatning.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)